آفتاب
در پی هشدار حزب الله/

نمایندگی های رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمدند

نمایندگی های رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمدند

تهران – ایرنا - به دنبال هشدار حزب الله درباره پاسخ کوبنده به تجاوز هفته گذشته رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تمامی دفاتر نمایندگی این رژیم در کشورهای جهان به حالت آماده باش درآمدند.

پایگاه خبری صهیونیستی ˈتایمز آو اسرائیلˈ با اعلام این خبر نوشت: اسراییل از زمان صدور بیانیه حزب الله لبنان در محکومیت حمله و تجاوز به خاک این کشور در نزدیکی مرز سوریه، خود را با حمله احتمالی این سازمان مواجه می بیند.

به رغم آن که رژیم صهیونیستی به صورت علنی مسئولیت این حمله هوایی را بر عهده نگرفته است، اما یکی از مقامات ارشد این رژیم در مصاحبه با نشریه آمریکایی ˈتایمˈ، ارتش رژیم صهیونیستی را عامل آن معرفی کرد.

رسانه های لبنانی گزارش دادند شامگاه دوشنبه گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه مرزی ˈجنتاˈ در دره ˈبقاعˈ واقع در شرق لبنان را مورد حمله قرار دادند.

از هفته گذشته تاکنون، رژیم صهیونیستی نظامیانش را در منطقه هم مرز با لبنان به حالت آماده باش در آورده است.

چندی پیش از اعلام آماده باش، حزب الله لبنان این رژیم را به مقابله به مثل تهدید کرد.

حزب الله روز چهارشنبه طی بیانیه ای، حمله جدید ارتش صهیونیستی را تجاوزی آشکار به سرزمین، حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و نه فقط تجاوزی علیه مقاومت دانست و تصریح کرد که این حمله تاکیدی بر خوی تجاوزگری صهیونیست ها و نیازمند موضع گیری صریح از سوی همگان است.

حزب الله هشدار داد در زمان و مکانی مقتضی به این تجاوزگری پاسخی کوبنده خواهد داد.

دولت لبنان نیز روز جمعه به طور رسمی از رژیم صهیونیستی به خاطر اقدام تجاوزکارانه اش به سازمان ملل متحد شکایت کرد و خواهان آن شد که این رژیم وادار به تبعیت از قطعنامه 1701 شورای امنیت شود.

قطعنامه مذکور با هدف پایان دادن به جنگ سال 2006 میان رژیم صهیونیستی و حزب الله به تصویب رسید.

خاورم**9156 *1446*
کد N156392

وبگردی