آفتاب
قائم مقام سازمان اوقاف تاکید کرد:

الزام بقاع متبرکه به تهیه برنامه درآمد سالانه

الزام بقاع متبرکه به تهیه برنامه درآمد سالانه

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تمرکز همه فعالیت‏‌های مالی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه تاکید کرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم تمرکز همه فعالیت‏‌های مالی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه تاکید کرد.

وی همچنین گفت: بقاع متبرکه باید در پایان هر سال، برای درآمد سال آینده برنامه سالانه تهیه و به تصویب سازمان اوقاف و امور خیریه برسانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، عبدالرضا عابد در نشستی با امام جمعه دامغان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و فرماندار شهرستان دامغان، یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در پیشبرد بهتر ماموریت‏‌های خود را انتصاب اعضای هیئت امنا برای اداره اماکن مذهبی در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: خدا را شکر می‏‌کنیم که «ولایت» را به عنوان بزرگ‏ترین نعمت خداوندی نصیب مردم کشور ما کرده است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: نعمت ولایت، علم و ستون بلند قدرت الهی محسوب می‏‌شود که نصیب مردم بزرگ ایران شده است و همواره باید حافظ و نگهبان آن بود.

عابد عنوان کرد: خداوند متعال، انسان را آفرید تا با کسب معرفت در این دنیا و انجام اقدامات موثر با دست پر به جهان آخرت سفر کند و این فلسفه وجودی انسان است که امروز باید بیش از گذشته بدان توجه داشت و در راه تقویت مبانی دینی در جامعه گام برداشت.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در پیشبرد بهتر ماموریت‏‌های خود را انتصاب اعضای هیئت امنا برای اداره اماکن مذهبی در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.

عابد با اشاره به لزوم تمرکز همه فعالیت‏‌های مالی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه گفت: در پایان هر سال، باید برای درآمد سال آینده بقعه متبرکه برنامه سالانه تهیه شود و به تصویب سازمان اوقاف و امور خیریه برسد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: همه درآمدهای بقعه بر اساس برنامه مصوب در بخش‏‌های عمرانی، فرهنگی و هزینه‏‌های جاری همان بقعه متبرکه صرف می‏‌شود.

وی یکی از وظایف هیئت امنای بقاع متبرکه را برنامه‏‌ریزی دقیق و سرمایه‏‌گذاری از محل درآمدهای بقاع متبرکه به منظور کسب ارزش افزوده عنوان کرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در سرمایه‏‌گذاری‏‌ها باید چشم‏‌انداز ارائه خدمات بیشتر به عامه مردم باشد و همه تلاش کنند تا جامعه بتواند از مواهب وجود امامزادگان و بقاع متبرکه بهره‏‌مند شوند.

انتهای پیام

کد N156356

وبگردی