آفتاب

حزب‌الله: لبنان بدون مقاومت ارزشی ندارد/ اسرائیل هزینه حمله به لبنان را می‌داند

حزب‌الله: لبنان بدون مقاومت ارزشی ندارد/ اسرائیل هزینه حمله به لبنان را می‌داند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه خطرات و تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان ادامه دارد اظهار کرد که لبنان بدون مقاومت ارزشی ندارد و این کشور بدون مقاومت وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه خطر رژیم صهیونیستی علیه لبنان همچنان ادامه دارد اظهار تعجب کرد که چگونه برخی حملات رژیم صهیونیستی، خطرات این رژیم برای لبنان، حمله اخیر آن به مرزهای لبنان و سوریه و چالش‌های به وجود آمده از سوی این رژیم یا اشغال مزارع "شبعا" و "کفرشوبا" و نقض‌های پی در پی حریم هوایی و زمینی لبنان را نمی‌بینند.

وی عنوان داشت: حزب‌الله با خطرناک‌ترین طرح جهانی مواجه است که در فلسطین به اجرا گذاشته شده تا اسرائیل مترسکی برای تمامی منطقه باشد و ساختار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و آینده نسل‌های ملت‌ها در منطقه را تغییر دهد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حزب‌الله این امر را پذیرفت که اسرائیل را به چالش بکشاند. چرا که مقابله با اسرائیل یک مقابله عادی و مرحله‌ای نیست و اسرائیل می‌داند که در صورتی که حماقت کند و به لبنان حمله کند چه بهایی خواهد پرداخت.

این مقام ارشد حزب‌الله افزود: اسرائیل از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بذر خصومت را بکارد و آن را در فلسطین گسترش دهد و آینده خود را بسازد تا بدین ترتیب تمام منطقه را تحت اشغال خود درآورد.

نعیم قاسم با بیان اینکه حزب‌الله مصمم است که با رژیم صهیونیستی مقابله کرده و همزیستی با این رژیم را نپذیرد عنوان داشت: حزب‌الله برای آزاد سازی کامل اراضی اشغال شده عمل خواهد کرد تا به دور از هرگونه تحت‌الحمایه بودن به استقلال دست یابد.

وی با بیان اینکه حزب‌الله و مقاومت در آمادگی کامل به سر می‌برند، عنوان داشت: آمادگی مقاومت باعث شده است که حمله اسرائیل به لبنان در ژوئیه تکرار نشود. لبنان به دلیل حضور، ثبات و قدرت مقاومت مدیون آن است؛ این کشور مدیون محور مقاومت است؛ چرا که با اسرائیل مقابله کرد و لبنان بدون مقاومت هیچ ارزشی ندارد و بدون مقاومت هیچ وجودی نخواهد داشت.

نعیم قاسم در خصوص انتقادهایی که سیاستمداران گروه "8 مارس" از حزب‌الله به دلیل موافقت با ساختار کنونی دولت کرده‌ تاکید کرد: حزب‌الله در راستای تسهیل روند تشکیل دولت عمل و ثابت کرد که برای تحقق منافع کشور انعطاف نشان می‌دهد و از مواضع خود کوتاه آمد. طرف دیگر نیز از مواضع خود کوتاه آمد و این اقدام بدون لطمه زدن به اصول اساسی صورت گرفت چرا که هیچ طرفی نمی‌تواند کشور را به آن مسیری که می‌خواهد سوق دهد.

انتهای پیام

کد N155523

وبگردی