آفتاب
نوباوه:

رسانه ها سخنان مشاور رئیس جمهور درباره شورای نظارت بر صداوسیما را غلط و به نفع خود منتشر کرده اند

رسانه ها سخنان مشاور رئیس جمهور درباره شورای نظارت بر صداوسیما را غلط و به نفع خود منتشر کرده اند

دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما به نقل از ˈحسام الدین آشناˈ نماینده دولت در این شورا گفت که رسانه ها صحبت های وی را در باره شورای نظارت بر صدا و سیما به نفع خود و به صورت غلط منتشر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،بيژن نوباوه وطن پس از اتمام جلسه 368 شوراي نظارت كه با حضور اعضاي شورا (نمايندگان قوا )‌ برگزار شد گفت : اعضاي شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما در جلسه عصر شنبه 1392/12/10 ضمن تاكيد بر ادامه روند رصد و تحليل محتواي برنامه هاي صدا و سيما موارد مطروحه در برخي رسانه ها را نوعي شانتاژ تبليغاتي و در جهت ضربه زدن به جايگاه بي بدليل شوراي نظارت ارزيابي كردند .

دبير شوراي نظارت گفت : آقاي حسام الدين آشنا يكي از نمايندگان دولت در شوراي نظارت كه اخيراً بعضي از رسانه ها سخناني را به نقل از وي عليه شوراي نظارت منتشر كرده بودند با تقبيح اين نوع تبليغات در جلسه امروز اظهار داشته كه اين رسانه ها صحبتهاي وي را به غلط و به نفع اغراض خود منتشر كرده اند و و ي هيچگاه چنين نظري نسبت به شوراي نظارت بيان نكرده و بر عكس معتقد است شوراي نظارت بدليل جايگاه مهم قانوني خود بيش از پيش مي بايستي تقويت شود .

نوباوه اظهار داشت :  آشنا در جلسه امروز شوراي نظارت گفت منظور من اين بود  كه برخي  فكر مي كنند كه اعضاي شوراي نظارت دو هفته يكبار صرفاً گعده اي برگزار مي كنند و هيچ كار موثري انجام نمي دهند و نظرات آنها لازم الاجرا نيست .

در اين جلسه همچنين دو تن از ديگر اعضاي شوراي نظارت نيز اظهارات خود در رسانه ها را صرفاً اقدامي در حراست از جايگاه قانوني شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما بيان كردند و اعلام نمودند قصد هيچ گونه تعرضي نسبت به ديگر اعضاي شورا نداشته اند .

کد N155093

وبگردی