آفتاب

دیدار بروجردی با سید حسن نصرالله در بیروت

دیدار بروجردی با سید حسن نصرالله در بیروت

تسنیم نوشت:

 "علاء الدین بروجردی"، رئیس کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران در سفر خود به لبنان با دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه المنار، "علاء الدین بروجردی"، رئیس کمیسیون امنیت ملی  در سفر خود به لبنان با سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.
علاء الدین بروجردی در دیدار با سید حسن نصرالله درباره مسایل منطقه و تحولات لبنان گفتگو کرد. وی در سفر خود به بیروت همچنین با رئیس جمهور و نخست وزیر لبنان نیز دیدار کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی دیدار با مقامات لبنانی تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های دولت لبنان برای مبارزه با تروریسم پشتیبانی می‌کند.
بروجردی پس از دیدار با تمام سلام نخست وزیر جدید لبنان ابراز امیدواری کرد که لبنان بتواند مشکلات پیش روی را از میان بردارد.
وی تاکید کرد: ایران همواره حامی وحدت و ثبات لبنان و مقاومت در لبنان و سوریه است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در دیدار با تمام سلام آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته ای ایران و به ویژه مذاکرات موفق اخیر در ژنو را بررسی کردیم. هر موفقیتی که ایران در سطح بین المللی کسب کند تاثیر مثبت بر تحکیم ثبات و امنیت در کل منطقه دارد.
وی افزود: مذاکرات هسته ای شامل موضوعات دیگری نمی شود و ما از حمایت از مقاومت دست بر نمی داریم و این یک اصل ثابت برای ایران است.

 

2323

کد N155025

وبگردی