آفتاب
ضرغامی در پاسخ به نمایندگان مجلس

سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است

سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است

تهران - ایرنا - رییس سازمان صداوسیما در نامه هایی جداگانه و پاسخ به درخواست برخی نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو مبنی بر حضور در سیما اعلام کرد: دراین مقطع زمانی سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است و تضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی به صلاح کشور نیاست.

به گزارش خبرنگار حوزه صداوسیما ، ایرنا متن کامل پاسخ سید عزت الله ضرغامی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این شرح است.



سلام علیکم

با تشکر از نامه مهم و مستدل شما ، قاعدتا در کنار پخش آن اظهار نظر، حقی برای پاسخگویی و طرح نظرات متفاوت با قرائت رسمی دولت باید وجود داشته باشد .مضاف براینکه رییس جمهوری محترم نیز اخیرا در مورد ضرورت نقد حقوقی توافقنامه توسط کارشناسان و صاحبنظران تاکید کردند .

با این حال لازم است به استحضار برسانم دراین مقطع زمانی سیاست رسانه ملی در موضوع مذاکرات هسته ای کاملا تبیینی و حمایتی است و تضعیف دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با به چالش کشیدن سیاست ها و اقدامات در حال انجام به صلاح کشور نمی باشد .

با عذرخواهی فراوان امیدواریم با گذشت زمان و مهیا شدن شرایط ، زمینه انجام بحث های کارشناسی و تضارب آرا در خصوص جوانب حقوقی این توافقنامه با حضور اندیشمندان و صاحبنظران این عرصه فراهم شود .

با دعای خیر و آرزوی سلامتی شما

سید عزت الله ضرغامی

به گزارش ایرنا ، بتازگی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس سازمان صدا وسیما اختصاص فرصتی به منتقدان توافقنامه ژنو در صداوسیما برای بیان مطالبشان را خواستار شده بودند.

فراهنگ (2)**9187**1601**
کد N154729

وبگردی