آفتاب

با «بازار خانگي» شما هم شاغل شويد

با «بازار خانگي» شما هم شاغل شويد

چند ‌سالي ا‌ست كه كسب و كارهاي خانگي دوباره جايگاه خود را در ميان مردم پيدا كرده‌ و يكي از راه‌هاي مفيد براي كسب درآمد است.

«آرش تابشيان»، كسب و كار خانگي را با تجارت الكترونيك در هم آميخته و هم‌اكنون موسس و مديرعامل شركت تجارت الكترونيك «وب‌بازار آريان» مي‌باشد. او به تازگي وب‌سايت بازار خانگي را به راه‌ انداخته است كه حسابي با استقبال مواجه شد و سر و صدا به راه انداخته است...
تابشيان به ما مي‌‌گويد: ما با راه‌اندازي «وب‌سايت بازار خانگي» با توجه به اهميت اشتغال‌زايي و كار‌آفريني و كمك به خانوارهاي ايراني جهت كسب در آمد بيشتر، اقدام به ايجاد بازاري امن براي خريد و فروش محصولات و خدمات خانگي كرده‌ايم. اگر آشپزي يا شيريني‌پزي مي‌‌دانيد يا اگر خياطي، صنايع دستي، تدريس خصوصي، گل كاري، خدمات فناوري مي‌‌دانيد و مي‌خواهيد در محيط گرم و راحت خانه خود كسب در آمد كنيد، بايد ابتدا در  سايت  بازار خانگي ثبت‌نام و سپس فروشگاه خود را به سادگي با پر كردن چند سوال به صورت رايگان بسازيد، و سپس مي‌توانيد محصولات و خدمات مورد نظر خود را كه در آن تبحر داريد در فروشگاه خود ثبت نماييد تا آنها را در محله يا شهر خود و كل كشور به فروش برسانيد. هر كاربري كه به دنبال محصول يا خدمات خانگي مي‌باشد مي‌تواند در سايت بازار خانگي آن محصول يا خدمات را در سراسر كشور يا در شهر يا محله خود جستجو كند و فروشندگاني كه  آن را عرضه مي‌كنند را پيدا كرده و از طريق شماره تلفن يا ديگر راه‌هاي ارتباطي مستقيما با آنها ارتباط برقرار كرده و نسبت به خريد آن محصول يا خدمات اقدام كند.
تابشيان در ادامه مي‌‌گويد: «از مزاياي مشاغل خانگي مي‌‌توانم به كاهش هزينه‌هاي رفت و آمد كار در كنار خانواده و محيط امن خانه و همراه با نگهداري از فرزندان مشغول به كسب درآمد اشاره كنم. همچنين با سرمايه اوليه اندك و محدود مي‌توان كار خود را شروع و نياز به دفتر، ميز، منشي و... نمي‌باشد و با داشتن حداقل امكانات از قبيل يك خط تلفن و كارت ويزيت براي معرفي به خريداران كالا يا خدمات مي‌توان يك كسب و كار موفق راه‌اندازي كرد.
از ديگر مزاياي مشاغل خانگي مديرعامل اين وب‌سايت مي‌‌گويد، « هر فروشگاه پس از ثبت‌نام به مدت 90 روز به  صورت رايگان  اعتبار دارد و پس از آن براي فعال نگه داشتن فروشگاه خود، فروشندگان مي‌بايست مبلغ ماهيانه 2000 تومان به سايت پرداخت كنند، ضمن اين‌كه وب‌سايت بازار خانگي هيچ گونه پورسانتي بابت فروش محصولات فروشندگان دريافت نمي‌كند و بيشتر هزينه‌هاي سايت از طريق آگهي تامين مي‌شود» وي مي‌‌گويد: «يك ماهي كه از آغاز به كار وب سايت بازار خانگي مي‌گذرد، استقبال مردم از اين سايت حيرت‌آور بوده است، به گونه‌اي كه ما انتظار اينچنين استقبالي را در كمتر از يك ماه نداشتيم.»
«تابشيان» در مورد چنين بازارهاي مجازي مي‌‌گويد، «اين‌گونه بازار‌ها باعث ايجاد انگيزه و فرهنگ‌سازي در زمينه كسب و كارهاي خانگي براي خانواده‌ها مي‌شود و خانواده‌‌ها را تشويق به كسب در‌آمد و كار كردن در خانه مي‌كند و باعث افزايش اشتغال‌زايي در جامعه مي‌شود و تاثير مثبتي در اقتصاد كشور خواهد گذاشت.»
کد N154104

وبگردی