آفتاب

جلوی رانت دانشگاه ایرانیان را بگیرید

جلوی رانت دانشگاه ایرانیان را بگیرید

گروهک تروریستی وابسته به عبدالمالک ریگی قصد داشت عملیاتی را به نام علمیات «چاه جمال» که در واقع عملیات سوءقصد به جان رئیس‌جمهور بود، در جریان سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به سیستان‌وبلوچستان در سال 1386 به اجرا بگذارد.

 
به گزارش آفتاب به نقل از خبرگزاری تسنیم بی‌عدالتی در میان خود دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز وجود دارد که از وزیر علوم می‌خواهیم جلوی رانت دانشگاه ایرانیان را بگیرد.
 

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه تهران امروز در ستون "باشگاه سیاسی" امروز شنبه خود نوشت:
ماجرای ترور احمدی‌نژاد از زبان ریگی
گروهک تروریستی وابسته به عبدالمالک ریگی قصد داشت عملیاتی را به نام علمیات «چاه جمال» که در واقع عملیات سوءقصد به جان رئیس‌جمهور بود، در جریان سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به سیستان‌وبلوچستان در سال 1386 به اجرا بگذارد. به گزارش فرهنگ‌نیوز، عبدالمالک ریگی تروریست معدوم شرق کشور در فیلمی که به تازگی منتشر شد با اعتراف به نقشه و برنامه‌ریزی جهت ترور محمود احمدی‌نژاد در زمان ریاست‌جمهوری وی، روش ترور موردنظر خود در این نقشه را که برگرفته از آموزش‌های گروه تروریستی القاعده، دست‌پرورده آمریکا بود، تشریح می‌کند.
جلوی رانت دانشگاه ایرانیان را بگیرید
ایسنا: مصطفی کواکبیان نماینده سابق مجلس در نشست روسای دانشگاه‌های غیرانتفاعی با بیان اینکه بی‌عدالتی در آموزش عالی و دانشگاه‌های پیام نور بیداد می‌کند اظهار کرد: بی‌عدالتی در میان خود دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز وجود دارد که از وزیر علوم می‌خواهیم جلوی رانت دانشگاه ایرانیان را بگیرد.
 
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
 
کد N153977

وبگردی