آفتاب

واکنش ها به کاهش 10 درصدی تورم توسط دولت

واکنش ها به کاهش 10 درصدی تورم توسط دولت

سخنان رئیس جمهور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران استان هرمزگان واکنش های متفاوت کاربران خبرآنلاین را به دنبال داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آن سخنرانی گفته بود« دولت را با تورم ۴۳ درصدی شروع کردیم و امروز تورم ۳۳ درصد شده و تلاش می‌کنیم آن را به ۱۲ درصد برسانیم

این سخنان باعث شد تا یکی از کاربران بنویسد:« با این که من به شما رای دادم ولی انتظارم خیلی بیشتر از این بود و این درصدی که میگی من تا حالا احساس نکردم.» کاربری دیگری در پاسخ به این نظر نوشت:« اشتباه نکنید! تورم که پایین بیاد به این معنی نیست که چیزا گرون نمیشه به این معنیه که درصد کمتری نسبت به قبل گرون میشه ..». و کاربر بی نام دیگری هم اضافه کرده است: «شما انتظار دارید ارزانی بیاد درحالیکه دولت روحانی سرعت تورم را کم کرده است.»

کاربر دیگری هم در دفاع از عملکرد دولت روحانی نوشت:«بله دیگه باید یکی نوار زندگیت را برگردونه پارسال تا دقیق یاد بیاد تورم وحشتناک روز به روز چطوری بود!!! محله ی شما رو نمیدونم ولی محله ما روز به روز شیر و همه چیز کلی گرون میشد حتی دارو نسخه ماه قبل با بعد کلی تفاوت قیمتش بود»

«نگفت که ارزون شده. گفت تورم رسیده به 33 درصد. یعنی هنوز داره گرون می شه اما با سرعت کمتر.» این هم واکنش کاربر دیگری به کامنتی بود که از ارزان نشدن کالاها انتقاد کرده بود.

«ایرانی وطن پرست»، کاربری است که ضمن نقد سخنان رئیس جمهور نوشت:«باتمام احترامی که برای آقای روحانی قائل هستم باید به ایشان بگویم درزمان رکوداقتصادی درکشور کاهش تورم معنی ندارد اگردولت میتواند برای سال93 که حاملهای انرژی افزایش پیدا میکند راهکارهای پیشبینی کند که تورم افزایش پیدا نکند.» یک کاربر دیگر هم به رئیس جمهور یادآوری کرده است:« با برنامه اقتصادی سال آینده (فاز 2هدفمندی،ارزش افزوده 8 درصدی، افزایش قیمت بنزین) دوباره از اون 43 درصد هم بالاتر میرود.

/2727

کد N153014

وبگردی