آفتاب

امیر حسینی: رفتار بازیکنان کاله زشت بود

امیر حسینی: رفتار بازیکنان کاله زشت بود

کاپیتان تیم والیبال پیکان با انتقاد از رفتار برخی از بازیکنان کاله در اعتراض به داوری و تحریک هواداران گفت: واقعا زشت است که یک بازیکن ملی پوش چنین رفتار‌هایی را در میدان مسابقه والیبال انجام دهد.

امیر حسینی پس از پیروزی مقابل کاله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: همیشه در آمل چند هزار تماشاگر بازیکن تیم ما را تحت فشار قرار می‌دهند و گاهی هم شعارهای توهین آمیز می‌گویند، اما هیچ گاه ما رفتار غیر اخلاقی مرتکب نمی شویم و شرایط را تحمل می‌کنیم.

وی با انتقاد از رفتار بازیکنان تیم کاله، گفت: واقعا زشت است که یک بازیکن ملی‌پوش چنین رفتارهایی را در زمین انجام دهد که سکوها تحریک شوند. داور در این مسابقه چندین سوت به نفع کاله زد، اما بازیکنان پیکان اصلا بی‌احترامی نکردند. ما هم حق داریم که اعتراض کنیم، اما نباید جو بازی را تحت تاثیر قرار دهیم یا داور اعتراض را قبول می‌کند یا نمی‌کند، اما نباید موضوع را ادامه دهیم.

امیر حسینی در پاسخ به پرسشی درباره شعارهای هواداران کاله، گفت: ما به این مسائل عادت داریم. ما در آمل و بازی رفت سه بر صفر نتیجه‌ را واگذار کردیم، اما بازی دست ما بود و می‌توانستیم پیروز شویم. مقصر اصلی باخت در آمل من بودم. نتوانستم در امتیازهای حساس هم تیمی‌هایم را جمع کنم، اما قول می‌دهم در بازی سوم شرایط متفاوت باشد و نتیجه‌ بازی رفت در آمل را جبران کنیم.

انتهای پیام

کد N152200

وبگردی