آفتاب

تاکید رئیس مجلس بر فراگیری ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه

تاکید رئیس مجلس بر فراگیری ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قرض‌الحسنه امر خداپسندانه‌ای است که در اسلام بسیار سفارش شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ قرض‌الحسنه امر خداپسندانه‌ای است که در اسلام بسیار سفارش شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی در دیدار با مدیریت امور شعب اعتباری کوثر استان قم و پس از استماع گزارش درباره روند فعالیت این مؤسسه، از مؤسسه مالی و اعتباری کوثر و به طور خاص مدیریت شعب کوثر در استان قم تشکر کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رهنمودهایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، صنعتی تأکید کرد: این مؤسسه می‌تواند در تمام زمینه‌های عمرانی، اقتصادی و به ویژه تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی شهرک‌های صنعتی مشارکت کند.

لاریجانی همچنین گفت: مؤسسه مالی و اعتباری کوثر می‌تواند با برنامه ریزی صحیح به منظور مشارکت در توسعه واحدهای تولیدی از صندوق توسعه ملی به صورت ریالی تسهیلات دریافت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار حمایت مؤسسه مالی و اعتباری کوثر استان قم از بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تولیدی و همچنین سرمایه گذاری در پروژه حرم تا حرم شد.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی همچنین نزد مؤسسه مالی و اعتباری استان قم افتتاح حساب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، در این دیدار مسعود اقدسی مدیر امور شعب مؤسسه مالی و اعتباری کوثر در استان قم ضمن ارائه گزارش این مؤسسه طی سه سال گذشته در این استان، درباره روند فعالیت این مؤسسه در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد به نیازمندان و محرومان، پرداخت وام‌های معمول مشارکتی، مکانیزم وصول معوقات بانکی از سوی مؤسسه مالی و اعتباری کوثر قم و سایر موارد توضیحاتی ارائه داد که رئیس مجلس شورای اسلامی معوقات بانکی را یک معضل در سیستم بانکی عنوان کرد و از مکانیزم این مؤسسه برای وصول معوقات بانکی استقبال کرد.

انتهای پیام

کد N152171

وبگردی