آفتاب
در پایان سفری سه روز مطرح شد؛

تشریح نتایج سفر به کرمانشاه از سوی رییس دستگاه قضا

تشریح نتایج سفر به کرمانشاه از سوی رییس دستگاه قضا

از جمله کارهای خوبی که در این استان صورت گرفت، افتتاح بانک ژنتیک در سازمان پزشکی قانونی بود. البته مابقی پرژوه‌ها نیز در این سفر افتتاح شدند.

رئیس دستگاه قوه قضائیه به تشریح اهداف سفر خویش به استان کرمانشاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به کرمانشاه، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در نشست خبری خود با در خصوص تشریح دستاوردهای سفر خویش به استان کرمانشاه گفت: در این سفر دیدار خاصی با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان داشتیم، با نخبگان و فرهیختگان دیدار داشتیم که نکات قابل توجه‌ای در این دیدارها مطرح شد، با علما و روحانیون این استان نیز دیداری پیرامون اهداف و مسئولیت‌های روحانیت داشتیم.

وی با اشاره به حضور در شورای عالی اداری استان اظهار داشت: در این جلسه با مشکلات و خصائص این استان از نزدیک آشنا شدم و نکاتی را نیز درباره خدمت‌رسانی مطرح کردم. دیدار بعدی، دیدار با قضات و کارمندان دستگاه قضایی استان کرمانشاه بود که مشکلات‌شان را شنیدم و امیدوارم پاره‌ای از این مشکلات حل شود.

رئیس دستگاه قضایی ادامه داد: از جمله کارهای خوبی که در این سفر صورت گرفت، 14 تن از مسئولان عالی قضایی به 14 حوزه استان سفر کردند و با مشکلات این حوزه‌ها از نزدیک آشنا شدند. دیشب نیز این مسئولان به مساجد رفتند و برای مردم سخنرانی کردند و با ارتباط مستقیم با مردم مشکلات‌شان را شنیددند و این مشکلات را به شورای عالی قضایی آوردند.

در ادامه، آملی لاریجانی به افتتاح پرژوه‌های قوه قضائیه در این سفر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از جمله کارهای خوبی که در این استان صورت گرفت، افتتاح بانک ژنتیک در سازمان پزشکی قانونی بود. البته مابقی پرژوه‌ها نیز در این سفر افتتاح شدند.

وی افزود: مهمترین کاری که در این سفر گرفت، جلسه امروز شورای عالی قضایی بود که در طی 2 جلسه فشرده که در مجموع 6 ساعت طول کشید مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی هم در ترمیم کادر قضایی استان و هم بازسازی فضاهای فیزیکی گرفته شد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اگر این تصمیمات اجرایی شود و به نتیجه برسد وضعیت قضایی استان عوض می‌شود و هم مسئولان و هم من سفر به این استان را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

آملی لاریجانی با تشکر از همراهی مسئولان قضایی در این سفر اذعان داشت: مسئولان عالی قضایی با وجود مشکلات و گرفتاری‌های زیاد در این سفر حضور پیدا کردند و در جمع‌بندی و ارزیابی مشکلات حضور داشتند و من به خاطر این زحمات از آنان تشکر می‌کنم.

رئیس دستگاه قضا در پایان تاکید کرد: باید از مقام معظم رهبری نیز تشکر کنم چراکه اگر گره‌گشایی از مشکلات می‌شود از الطاف ایشان است و هم مرحمت‌های بسیاری برای بهتر شدن دستگاه قضایی انجام داده‌اند.

کد N151617

وبگردی