آفتاب
/سفر روحانی به هرمزگان/

تصویب بیش از دو هزار میلیارد ریال برای 40 طرح در هرمزگان

تصویب بیش از دو هزار میلیارد ریال برای 40 طرح در هرمزگان

در پایان نشست شورای اداری استان هرمزگان که صبح امروز (پنجشنبه) به ریاست حسن روحانی - رئیس‌جمهور - تشکیل شد، اعتباری بالغ بر دو هزار و 431 میلیارد ریال برای اجرای 40 طرح در این استان در قالب هفت سرفصل به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، سخنگوی دولت با اعلام این خبر افزود: برای اجرای پنج طرح در بخش حمل و نقل جاده‌ای از جمله تکمیل 691 راه روستایی، تکمیل فاز 2 و آغاز عملیات فاز 3 توسعه مجتمع بندری شهید رجایی، تکمیل بزرگراه بندرعباس - جاسک و بهسازی جاده میناب - جاسک بیش از 536 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان 10 طرح با 435 میلیارد ریال، در بخش آب و فاضلاب پنج طرح با 905 میلیارد ریال، در بخش آموزش پنج طرح با اعتبار 95 میلیارد ریال، در بخش فرهنگ پنج طرح، در بخش ورزشی و گردشگری پنج طرح با 148 میلیارد ریال، در بخش عمران شهری دو طرح با 282 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال اعتبار نیز برای بازسازی ذخایر ماهی و میگو در بخش شیلات مصوب شد.

وی با بیان اینکه "معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور موظف به پیگیری و اجرای مصوبات شد"، تصریح کرد: حقوق کارمندان دولت یک تا دو روز زودتر از موعد مقرر و بخش قابل توجهی از مطالبات پیمانکاران نیز در همین ماه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

کد N151073

وبگردی