آفتاب
سلیم الحص:

اعراب اقدام نمایندگان پارلمان اردن را سرمشق خود قرار دهند

اعراب اقدام نمایندگان پارلمان اردن را سرمشق خود قرار دهند

نخست وزیر اسبق لبنان با اشاره به اقدام ضد صهیونیستی نمایندگان پارلمان اردن از کشورهای عربی خواستند که اقدام تحسین برانگیز آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، سلیم الحص نخست وزیر سابق لبنان ضمن تمجید از اقدام نمایندگان پارلمان اردن مبنی بر رای به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن و احضار سفیر اردن از فلسطین اشغالی از کشورهای عربی که روابط دیپلماتیک با اسرائیل دارند خواست که پارلمان اردن را الگو خود قرار دهند.

وی افزود: اقدام نمایندگان پارلمان اردن را الگو خود قرار دهید و روابط با دشمن امت عربی که فلسطین را غصب کرده است و اقدام به هتک حرمت مقدسات در بیت المقدس شرقی می کند را قطع کنید.

نخست وزیر سابق ابراز امیدواری کرد که تصمیم پارلمان اردن در وحدت صفوف عربی و اهتمام به موضوع اصلی آنها یعنی آزادی فلسطین موثر واقع شود.

شایان ذکر است نمایندگان اردنی  در اعتراض به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی در شهر قدس و تهدید به حذف نظارت اردن بر برخی از این اماکن، اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان و فراخواندن سفیر اردن از تل آویو را تصویب کردند.این طرح در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا حاکمیت کامل این رژیم را بر مسجدالاقصی کامل کند.

 

کد N150252

وبگردی