آفتاب
سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه

اسماعیلی: فعالیت‌های قرآنی جریانی دایمی در زندان‌هاست

اسماعیلی: فعالیت‌های قرآنی جریانی دایمی در زندان‌هاست

رییس سازمان زندان‌های کشور گفت: فعالیت‌های قرآنی جریانی مستمر و دایمی در زندان هاست و هرچه می‌توانیم باید با افزایش شناخت و معرفت خود از قرآن دیگران را به سمت عمل به قرآن دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، غلامحسین اسماعیلی در دیدار با کارکنان زندان‌های کرمانشاه، اظهار کرد: همگی باید در جهت ارتقای سیاست‌های نظام زندانبانی که برنامه‌های محوری و اصلی آن اصلاح و تربیت و ایجاد زمینه توانمندسازی مددجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی است تلاش کنیم.

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی با محوریت قرآن و نماز در زندان های کشور، به جهت اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و قرآنی و اقامه نماز کارکنان و مددجویان زندان‌های کرمانشاه از متولیان این امر به ویژه مدیر کل زندان های استان تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه متولیان حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان و ... باید محوریت دینی را سرلوحه امور قرار دهند و در جهت ارتقاء کارایی، اثربخشی اهتمام داشته باشند، به‌طوری که نتیجه کارها در هر یک از بخش‌ها مشهود و آشکار باشد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش روزمرگی را آسیب دانست و گفت: نباید در حوزه کاری روزمرگی حاکم شود و فعالیت‌های اجرایی بر اساس شاخص ها و معیار های مشخص بطور مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N150024

وبگردی