آفتاب

نماینده مجلس: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تقویت درونی نظام است

نماینده مجلس: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تقویت درونی نظام است

تهران-ایرنا- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای تقویت ساخت درونی نظام است و اجرایی شدن آن تصویری از الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ˈبهرام بیرانوندˈ در تذکری شفاهی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به مرحله ای که انقلاب اسلامی در آن قرار دارد، تهدیدات و وظایف خاص برای فرزندان انقلاب تعریف می شود.

وی با بیان اینکه یکی از این تهدیدات سوءاستفاده از برخی نواقص و تلاش برای القای ناکارآمدی نظام دینی است، اظهار داشت: تلاش برای تقویت ساخت درونی نظام و رفع نقایص با استفاده از توان داخلی با رویکرد مقاومت و نه تسلیم وظیفه همه ما است.

بیرانوند تصریح کرد: باید ضمن حفظ حضور مردم، سطح درخور شأنی از رفاه و عزت توأم با عدالت را برای مردم ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی اضافه کرد: ما نقشه راهی تدوین کرده ایم که نحوه طراحی هر کدام از قطعات پازل این تصویر و نحوه چینش این قطعات و ارتباط آنها را روشن می کند و براساس این نقشه راه می توان وظایف هر بخش را متناسب با اهداف و جهت گیری انقلاب و متناسب با نیاز روز جامعه مشخص کرد.

به گفته وی، در این نقشه راه سعی می شود با تکیه بر علوم انسانی، تقویت دانشگاه، افزایش کارکرد حوزه، تحول در حوزه قضائی، تحول در قانونگذاری و تحول در اجرا، قطعات مناسب و تکمیل کننده الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت کنار هم قرار گیرد و این بدان معنا است که می داند به کدام سو حرکت می کند و چگونه اهدافش را نیز تحقق می بخشد.

سیام(3)**2021**1535
کد N149270

وبگردی