آفتاب

نماینده مشهد خواستار انتصاب هرچه سریعتر استاندار خراسان رضوی شد

نماینده مشهد خواستار انتصاب هرچه سریعتر استاندار خراسان رضوی شد

تهران - ایرنا- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور و هیات دولت خواست هرچه سریعتر استاندار خراسان رضوی را منصوب کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در ادامه نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را مبنای اصول کشور دانست و آن را الگویی تاثیر گذار و مثبت در جهان عنوان کرد و گفت: نمایش مردم در راهپیمایی 22 بهمن 92 همانند رزمایش انسانی و عظیم بود که راه را بر هر انحرافی خواهد بست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به موضوع تحریم ها از سوی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: روش موضوع تحریم ها رویکردی فرعونانه از سوی دشمن است.

قاضی زاده همچنین به مذاکرات 1+5 با کارشناسان هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: روند رفت و آمد مذاکره کنندگان غربی و افزودن دغدغه های روزانه رژیم صهیونیستی، نشان می دهد جبهه استکبار دنبال کمپ دیویدی دیگر از طریق مذاکرات زیگزاگی است.

وی ادامه داد: البته به یاری خداوند و با هوشیاری رهبری و بیداری ملت، دشمن موفق به تحقق خواسته هایش نمی شود ولی لازم است فرزندان ملت هوشیار باشند واسطه تحمیل هزینه های بیهوده بر رهبری و ملت ایران نشوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر خردمند انقلاب کارکرد مذاکره بر سر توانمندی های و داشته های هسته ای را تبیین فرموده اند و انتظار همه پرهیز از هر گفتار و رفتار مغایر با رهبر جامعه و خارج از شئون ملت و عدم تکرار تجربه تلخ اعتماد پیشین به محور مخالفت با هسته ای شدن ایران اسلامی است.

قاضی زاده هاشمی درباره موضوعات فرهنگی گفت: گسترش هنجار شکنی و تهاجم به ارزشهای ملت یکی دیگر از نگرانی های ملت است؛ متاسفانه بدیهی ترین مفاهیم عقلی چون هویت دینی و هنرمتعهد و انقلابی با زبان خودی ها انکار می شود.

وی تصریح کرد: در زبان اسلامی، ادبیات هرزگی با ادبیات انسان ساز قابل قیاس نیست؛ در چنین فضای تلخ ابهام آلود مدیریتی، بار دیگر شاهد نشو و نما خزنده های ناهنجاری در مطبوعات و سکوت مسوولان فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد: امام درباره کسانی که سه دهه قبل حکم قصاص را انکار کرده بودند نظر ارتداد صادر کردند؛ چرا زبان های امر به معروف و نهی از منکر به خاموشی گرویده اند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حالی که همه فرزانگان دغدغه رهبری مبنی بر تبیین زندگی اسلامی -ایرانی را در راس قرار داده اند، مدیریت فرهنگی عمومی کشور حامی مهندسی و اجرای برنامه های مستهجن فرهنگی چون جشنواره و همایش های عمومی شده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: همه مسوولان ذیربط که در پاسخ به انتقادات افراد متدین شانه بالا می اندازند از خواری تساهل و تسامح گران دیروز عبرت گیرند. ملت ما هزینه انحراف از کج روی ها را پرداخته است.

سیام**7261**1572
کد N149153

وبگردی