آفتاب

نشست فوق العاده اتحادیه عرب در واکنش به تشدید سیاست یهودی سازی قدس

نشست فوق العاده اتحادیه عرب در واکنش به تشدید سیاست یهودی سازی قدس

اتحادیه عرب امروز نشست فوق العاده ای برای بررسی اقدامات رژیم صهیونیستی در تشدید مسئله یهودی سازی قدس اشغالی برگزار می کند .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شورای رسیدگی به امور فلسطین و اراضی اشغالی در اتحادیه عرب، در واکنش به تحرکات جدید رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس، امروز نشستی را در سطح نمایندگان کشورهای عربی در این اتحادیه و به ریاست نماینده لیبی برگزار می کند.

"محمد صبیح" معاون دبیر کل اتحادیه عرب در این باره گفت: نشست مذکور در راستای درخواست فلسطین و با حمایت مصر برای بررسی وضعیت خطرناک شهر قدس و مسجدالاقصی به ویژه پس از حملات مکرر نیروهای امنیتی، سیاسی و شخصیت های یهودی به ساحت مسجدالاقصی و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه طرح حاکمیت رژیم صهیونیستی بر اماکن مقدس بیت المقدس و خروج این اماکن از حاکمیت اردن گفت: این اقدامات خصمانه در راستای تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس بر ساحت مسجد الاقصی و دیگر اماکن مذهبی صورت می گیرد.

از سوی دیگر روزنامه مصری الیوم السابع گزارش داد که جلسه روز سه شنبه کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص بررسی طرح حاکمیت رژیم اسرائیل بر مسجد الاقصی و دیگر اماکن مقدس بیت القدس بی نتیجه پایان یافت و حزب تندروی "لیکود" که این طرح را ارائه کرده بود درتحقق هدف خود مینی بر تصویب این طرح توسط کنیست ناکام ماند.
 

کد N148971

وبگردی