آفتاب

مشکلات آلودگی هوای تهران در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی شد

مشکلات آلودگی هوای تهران در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی شد

تهران- ایرنا- دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک این کمیسیون با اعضای شورای شهر و رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درخصوص آلودگی هوا برگزار شد.

«رسول خضری» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه عصر روز سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد ارتباط نزدیکتری بین کمیسیون بهداشت و درمان با اعضای شورای شهر تهران برقرار شود.

وی با اشاره به حضور نمایندگان بنیاد بیماری های نادر در کمیسیون بهداشت و درمان افزود: گزارشی درباره فعالیت های بنیاد در جهت خدمت رسانی به حدود 20 هزار نفر از اعضای جامعه بیماران نادر ارایه و گفته شد که قرار است بنیاد بیماری های نادر ایران بطور رسمی به سازمان جهانی حمایت از بیماران نادر بپیوندد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث دیگر کمیسیون بهداشت و درمان، درباره بیمه سالمندان با حضور نمایندگان کمیته امداد امام (ره) بود که در این جلسه نیز درزمینه حمایت از سالمندان بحث شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آماری ارایه شد که نشان می دهد، تعداد سالمندان برابر کودکان یک تا چهارسال کشور هستند که آمار زیادی است، پس این افراد نیاز به مراقبت های مادی، معنوی و بهداشتی دارند.

خضری تصریح کرد: باید در زمینه طب سالمندان جدیت بیشتری نشان داد، چون نیاز مبرمی در این احساس می شود و امیدواریم وزارت بهداشت و درمان در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.

سیام**9103**1449
کد N147934

وبگردی