آفتاب
آصفری از پاسخ طیب نیا قانع نشد ؛

سوال از وزیر اقتصاد در صحن مجلس مطرح می شود

سوال از وزیر اقتصاد در صحن مجلس مطرح می شود

تهران -ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: محمد حسن آصفری از پاسخ های وزیر به سوال خود قانع نشد و بنابراین ، سوال در صحن علنی مطرح خواهد شد.

غلامحسین شیری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه طیب نیا به سوالات نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، آصفری نماینده اراک و مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس پاسخ داد.

وی افزود : سوالات قاضی پور درباره علت عدم اجرای ماده 84 قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین علت شیوع بورس بازی در بازار کالا بود که قرار شد ظرف 15 روز گزارشی از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی در این زمینه به قاضی پور داده شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین به سوال محمد حسن آصفری در باره مشکلاتی که درباره وثایق بانک ملی و نیز مشکلاتی که درباره وام ازدواج وجود دارد پاسخ داد که نماینده سوال کننده قانع نشد و سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نماینده مردم هشترود در مجلس همچنین از قانع شدن مهناز بهمنی از پاسخهای وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و گفت:سوال نماینده مردم سراب از طیب نیا ، عدم همکاری بانک های عامل با مجموعه صنعتی شهرستان سراب بود .

سیام(4)**2021**1449
کد N147831

وبگردی