آفتاب

تداوم خشونت ها در کراچی پاکستان شش کشته برجای گذاشت

تداوم خشونت ها در کراچی پاکستان شش کشته برجای گذاشت

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند: تداوم خشونت ها و قتل های هدفمند تروریستی روز سه شنبه در شهر بندری ˈکراچیˈ مرکز ایالت سند در جنوب پاکستان شش کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از گزارش پلیس شهر کراچی نوشتند: جسد غیرقابل شناسایی یک نفر که در شمال این شهر توسط مهاجمان ناشناس ربوده شده بود امروز در منطقه ˈعالم پرایدˈ پیدا شد.

یک شهروند پاکستانی نیز در تیراندازی مهاجمان ناشناس در حوالی میدان ˈلیاریˈ کراچی کشته شد.

در مناطق ˈسولجر بازار، گلبرگ، میان آباد و اقبال مارکیتˈ شهر کراچی نیز تروریست ها چهار نفر از شهروندان کراچی را به قتل رساندند.

در این حملات چندین نفر نیز زخمی شدند که از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این حملات را به عهده نگرفته است.

پلیس شهر کراچی اعلام کرد: نیروهای تکاور (رنجرز) و پلیس در مناطق مختلف این شهر با انجام چند عملیات 11 نفر از مسوولان اقدامات تروریستی و تشدید خشونت ها را بهمراه مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این شهر بندری، بازداشت کردند.

دولت پاکستان از اواخر مرداد امسال عملیات برنامه ریزی شده ای را علیه گروه های تروریستی، افراط گرایان و عاملان قتل های هدفمند در شهر بندری کراچی آغاز کرده است.

انفجار بمب، افزایش خشونت های فرقه ای و قتل های هدفمند در کراچی طی ماه های گذشته افزایش چشمگیری داشته به طوری کمیسیون حقوق بشر پاکستان اعلام کرد: 2013 میلادی مرگبارترین سال برای مردم کراچی بوده و در طول این سال ، سه هزار و 251 پاکستانی در جریان خشونت های سیاسی و قتل های هدفمند تروریستی بویژه با انگیزه های فرقه ای کشته شدند.

آساق ** 1095**1856
کد N147468

وبگردی