آفتاب
با انتشار بیانیه‌ای اعلام شد

آمادگی بسیج سازندگی برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی

آمادگی بسیج سازندگی برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی

سازمان بسیج سازندگی در پی ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» از سوی مقام معظم انقلاب، با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای کمک به خدمتگذاران ملت و خودکفایی ایران اسلامی اعلام کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانه به شرح زیر است:

«اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند. (مقام معظم رهبری)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیگیری آرمان‌های عدالت‌خواهانه، همواره مورد خشم و نفرت سلطه‌گران جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار بوده و زورگویان بین‌المللی برای تسلیم کردن ملت ایران، انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی را بر کشور ما وارد کرده‌اند.

بر این اساس است که مقام معظم رهبری در فرمانی بسیار مهم فرمودند: ما باید بتوانیم قدرت نظام اسلامی را در زمینه حل مشکلات اقتصادی به همه دنیا نشان دهیم؛ الگو را بر سر دست بگیریم تا ملت‌ها بتوانند ببینند که یک ملت در سایه اسلام و با تعالیم اسلام چگونه می‌تواند پیشرفت کند.

از این روی، مجموعه سازمان بسیج سازندگی در دهه پیشرفت و عدالت، اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات کشور از مشکلات و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌داند.

بسیج سازندگی به عنوان طلایه‌دار این عرصه، الگوی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه عملکرد خویش قرار داده است و ایمان دارد، در سایه این الگوی اقتصادی، می‌توان کشور را از آخرین گردنه مبارزه با استکبار عبور و به تهدیدات پایان داد.

بسیج سازندگی در این بیانیه اعلام می‌دارد، بی‌شک حضور مردم پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است و این سازمان در راستای این مهم که همانا مردمی کردن اقتصاد و دستیابی به خودکفایی کشور است، امسال در 10 عرصه اقتصاد مقاومتی طراحی و با گسیل نیروها و استفاده از جوانان متخصص این مرز و بوم، همه مراحل تولید تا فروش محصولات را مورد حمایت قرار داده و در این راه بحمدالله توفیقات ارزنده‌ای نیز بدست آمده است.

جوانان جهادگر نیز در لبیک به این فرمان فرماندهی معظم کل قوا، با عزمی راسخ‌تر از همیشه، در قالب اردوها و حرکت‌های جهادی عطر خوش پیشرفت و عدالت را به محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین مناطق کشور خواهند برد.

شایان ذکر است، هرچند تا رسیدن به وضع مطلوب آنچنان که مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری است راه سخت و طولانی در پیش است اما بسیج سازندگی برای کمک به خدمتگذاران ملت و خودکفایی ایران اسلامی آمادگی کامل دارد تا تجربیات و توانمندی‌های ارزنده خود را در این راه خالصانه در اختیار همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های درگیر این حرکت ملی قرار دهد.

بسیج سازندگی در پایان این بیانیه خاطرنشان می‌کند، حال که رهبر انقلاب حکم به جهاد در عرصه اقتصاد داده و خط مقدم این نبرد را تولید ملی بنا نهاده‌اند، بر همه مسئولان، کارشناسان و آحاد مردم واجب است تا با پیگیری و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی تهدیدات را تبدیل به فرصت نموده و ایران اسلامی عزیز را به الگویی برای همه جهانیان تبدیل کنند.

امید است در میدان واقعی و جهاد اقتصادی همه دست به دست هم دهیم و ایران اسلامی را یاری‌رسان باشیم.»

انتهای پیام

کد N147444

وبگردی