آفتاب

شهرستانی: عرصه فرهنگی نیازمند توجه جدی‌تر است

شهرستانی: عرصه فرهنگی نیازمند توجه جدی‌تر است

نماینده آیت‌الله سیستانی تأکید کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور مسائل فرهنگی و دوری از سبک زندگی اسلامی است و باید روی این مسائل فکر جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور مسائل فرهنگی است و باید روی این مسائل فکر جدی صورت گیرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه باید برای سرافرازی پرچم اسلام و شیعه تلاش کرد، ادامه داد: باید در جامعه اسلامی کارهای مهمی صورت بگیرد نه اینکه فقط شعار بدهیم.

وی افزود: ببینیم غربی‌ها چگونه در بعضی از مسائل موفق عمل می‌کنند و از یک فرصت کوچک بهترین استفاده را می‌برند و با برنامه‌ریزی خوب در کارها موفقیت‌های دلخواه خود را کسب می‌کنند.

شهرستانی با اشاره به وجود نخبگان و اندیشمندان ایرانی گفت: عدم استفاده مناسب از این ظرفیت باعث شده غربی‌ها برخی از دانشمندان و اساتید ما را به خدمت بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد: همه باید با یک هدف و برای پیشرفت اسلام و جامعه شیعی تلاش و انتقادات و مشکلات را با تدبیر حل کنیم.

انتهای پیام

کد N146981

وبگردی