آفتاب

تذکر کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور

تذکر کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور

تهران- ایرنا - نمایندگان رزن، پاکدشت و بافت در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رییس جمهوری خواستار تسریع در اجرای اصل 142 قانون اساسی مبنی بر اعلام دارایی رییس جمهوری، معاونان و وزرا به قوه قضاییه شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را پیش از پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس قرائت کرد.

عطاءاله سلطانی صبور، فرهاد بشیری و علیرضا منظری توکلی نمایندگان رزن، پاکدشت و بافت در مجلس شورای اسلامی در این تذکر کتبی خود به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تاکید کردند که تاخیر در اعلام دارایی موجب ابهاماتی در جامعه شده است.

همچنین عطاء اله سلطانی صبور، فرهاد بشیری و هادی حسینی نمایندگان رزن، پاکدشت و سوادکوه در تذکری به رییس جمهوری خواهات تعیین تکلیف طرح استخدامی مهر آفرین شدند که آزمون آن در دولت قبل برگزار شد و اعلام نتیجه آن از طریق استانداری ها منوط به صدور مجوز دولت شده است.

46 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری کتبی به رییس جمهوری پیگیر علت توقف جاده روستایی علی آباد کتول به شاهرود با وجود انجام مطالعات کارشناسی آن شدند.

ادامه دارد...

سیاکم**2025**1336
کد N146751

وبگردی