آفتاب

پلیس انگلیس چهار مظنون تروریستی مرتبط با سوریه را بازداشت کرد

پلیس انگلیس چهار مظنون تروریستی مرتبط با سوریه را بازداشت کرد

لندن - ایرنا - پلیس انگلیس روز سه شنبه چهار مظنون مرتبط با اقدامات تروریستی در سوریه را بازداشت کرد.

به گزارش ایرنا، پلیس منطقه ˈوست میدلندزˈ واقع در مرکز انگلیس اعلام کرد که این مظنونان شامل سه مرد و یک زن هستند که صبح امروز در منطقه ˈوست میدلندزˈ (به مرکزیت شهر بیرمنگهام) بازداشت شدند.

به گفته پلیس، یکی از بازداشت شدگان مردی 45 ساله است که در محله ˈهال گرینˈ دستگیر شد. اتهام وی شرکت در اردوگاه های آموزش تروریستی و تسهیل و کمک به فعالیت های تروریستی در خارج از کشور است.

ˈˈدیگر دستگیر شدگان شامل یک مرد 36 ساله از منطقه ˈشیرلیˈ و یک زن 44 ساله و پسر 20 ساله وی از منطقه ˈاسپارک هیلˈ هستند که هر سه نفر مظنون به تسهیل فعالیت های تروریستی در خارج از کشور می باشند.ˈˈ

ماموران پلیس ضدتروریسم انگلیس بامداد امروز سه خانه متعلق به این مظنونان را بازرسی کرده و چند خودرو و مقادیری تجهیزات الکترونیکی را برای انجام تحقیقات ضبط نمودند.

به گفته مقامات سازمان های امنیتی انگلیس در حال حاضر صدها نفر از اتباع این کشور به سوریه رفته اند و در کنار گروههای تروریست و افراطی می جنگند.

پلیس انگلیس طی هفته های اخیر حدود 15 نفر را در ارتباط با فعالیت های تروریستی در سوریه دستگیر کرده است. برخی از این افراد هنگام بازگشت از سوریه بازداشت شده اند.

رسانه های انگلیس همچنین ماه گذشته فاش کردند که یک تروریست انگلیسی به نام عبدالوحید مجید در جریان حمله انتحاری به زندان شهر حلب سوریه کشته شد.

این رسانه ها تصاویری نیز از این تروریست انتحاری منتشر کردند.

اروپام**345
کد N146712

وبگردی