آفتاب
جعفری در تذکری مطرح کرد

نباید درباره انقلاب اسلامی و حوزه زنان قضاوت‌های ظالمانه صورت گیرد

نباید درباره انقلاب اسلامی و حوزه زنان قضاوت‌های ظالمانه صورت گیرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی اظهارنظرها درباره وضعیت زنان و انقلاب اسلامی تذکر جدی داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم جعفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: یکی از انتظارات ما از دولت این است که بحث سبد کالا را در مساله شمول بر نیازمندان و همچنین درمساله توزیع که مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده را تدبیر کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: یکی از مسائل ما در خراسان شمالی این است که متاسفانه در سال جاری نزولات جوی بسیار پایین بوده و براساس آمار 33 در صد کاهش باران داشته‌ایم که ان‌شاءالله دولت به بحث خشکسالی این منطقه توجه داشته باشد.

وی همچنین به مشکل آب شرب در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: مشکل آب شرب به خصوص در روستاها حتی در زمستان نیز وجود دارد و دست‌های پنهانی برای جلوگیری از ایجاد سدها در استان دیده می‌شوند که در این خصوص به وزیر نیرو تذکر جدی می‌دهم.

جعفری همچنین گفت: مبلغ مربوط به جبران سیل سال گذشته همچنان توسط معاونت راهبردی رئیس‌جمهور امضاء نشده است.

این نماینده مجلس پیگیری ساخت و تکمیل راه‌آهن استراتژیک بجنورد – گرگان و بجنورد – مشهد را خواستار شد و گفت: این پروژه نه یک پروژه منطقه‌ای بلکه فراملی و بین‌المللی است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس همچنین اظهار کرد: عدالت در انتصابات در استان خراسان شمالی همچنان رعایت نمی‌شود.

جعفری در پایان با اشاره به اظهارنظر یکی از خانم‌ها که گفته‌اند وضع زنان قبل از انقلاب بهتر از حالا بوده، تصریح کرد: ایشان یا اصلا آنچه امام(رع) و رهبری فرمودند و دیدند و مردم می‌بینند را نمی‌بینند و یا ارزش‌های اسلامی را قبول ندارند که بنده هشدار جدی می‌دهم نسبت به این که انقلاب اسلامی و حوزه زنان این گونه مورد قضاوت‌های ظالمانه قرار نگیرند.

انتهای پیام

کد N146688

وبگردی