آفتاب
تذکر یک نماینده به وزیر اقتصاد:

لزوم برخورد با بانک‌هایی که سودهای غیرقانونی از صنایع دریافت می‌کنند

لزوم برخورد با بانک‌هایی که سودهای غیرقانونی از صنایع دریافت می‌کنند

نماینده مردم ایلام در تذکر به وزیر اقتصاد خواستار برخورد با بانک‌هایی که با دریافت سودهای غیرقانونی و بیشتر از عرف مشکلاتی را برای صنایع ایجاد کرده‌اند، شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شوهانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از بانک‌های عامل سودهای غیرقابل قبولی را از محل پرداخت تسهیلات طلب می‌کنند که باعث تعطیلی واحدهای تولیدی شده است و باید فکری در مورد آن شود.

وی افزود: تذکر دیگر من به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی است چرا که آمار فزآینده بیکاری در برخی استان‌ها نظیر استان ایلام همچنان رو به رشد است، ضمن آنکه سن بیکاری نیز بالا رفته و به همین دلیل برخی از کارجویان برای استخدام دچار مشکل می‌شوند و برای رفع این مشکل باید اصلاحات قانونی انجام شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر نیرو و وزیر راه، مسکن و شهرسازی از نیمه کاره ماندن سدهای استان ایلام انتقاد کرد و گفت: بسیاری از سدها بعد از شانزده سال از کلنگ‌زنی همچنان بلاتکلیف است و در موضوع انتقال و توزیع آب در استان ایلام مشکلات فراوانی وجود دارد.

شوهانی در تذکرات پایانی خود خطاب به وزیر ارشاد و رییس سازمان بنیاد مستضعفان به ترتیب از ایجاد مانع بر سر مسافرت انفرادی افراد به عتبات عالیات و وضع نابسامان مدیریت کارخانه سیمان ایلام وابسته به بنیاد که باعث اختلافات زیادی در سطح منطقه شده است، انتقاد کرد.

انتهای پیام

کد N146511

وبگردی