آفتاب

سخنان رییس جمهوری در ورزشگاه تختی بندرعباس

سخنان رییس جمهوری در ورزشگاه تختی بندرعباس

- سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در جمع مردم استان هرمزگان دقایقی پیش در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شد.

رییس دولت یازدهم صبح امروز (سه شنبه) به همراه دولتمردان تدبیر و امید سفر سه روزه خود به استان هرمزگان را آغاز کرد.

وی در بدو ورود به این استان در فرودگاه بین المللی بندرعباس 

مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

رییس دولت یازدهم در فرودگاه در جمع خبرنگاران اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به این استان را تشریح کرد. 

سخنان رییس جمهوری هم اکنون از شبکه خبر به طور زنده پخش می شود. 

رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان دبیرشورای عالی مناطق آزاد، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در اقلیت های دینی و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری

همراهی می کنند.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی، مجید انصاری معاون امور مجلس، الهام امین زاده معاون حقوقی، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری نیز به همراه حجت الاسلام روحانی در این سفر حضور دارند.

همچنین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صفدر حسینی رییس صندوق توسعه ملی، حسام الدین آشنا رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در ورزشگاه تختی و دیدار عمومی با مردم استان هرمزگان در بندرعباس با علما و روحانیون، ایثارگران و نخبگان این استان دیدار می کند.

بازدید از مجتمع فولاد هرمزگان و بندر شهید رجایی، دیدار با هم اندیشان فولاد، سمپوزیوم و توسعه صنایع دریا محور و گفتگوی تلویزیونی با مردم نقاط مختلف استان هرمزگان از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.
ایرنا
کد N146220

وبگردی