آفتاب
آیت الله آملی لاریجانی در فرودگاه کرمانشاه:

در این سفر وضعیت قضایی کرمانشاه را بررسی می‌کنیم

در این سفر وضعیت قضایی کرمانشاه را بررسی می‌کنیم

ر این سفر دیدارهای با خانواده شهدا؛ ایثا گران و جانبازان؛ خانواده‌های کارمندان شریف قضائی این استان؛ و نخبگان و روحانیون صورت می‌گیرد که امیدوارم این دیدار‌ها منشاء اثار و برکتهای خیر باشد.

رییس قوءقضاییه هدف از سفر خود به کرمانشاه را بررسی وضعیت قضایی این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر‌ها چون سفرهای مشابه گذشته بررسی وضعیت قضائی استان است.

وی ادامه داد: در این سفر‌ها مشکلات و مبا حثی که در سطح استان وجود دارد؛ بررسی می‌شود؛ و در حد مقدور آن‌ها را حل و فصل می‌ کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه خاطرنشان کرد: در تهران نیز سایر مشکلات برای رفع آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم با رفع این مشکلات خدمت رسانی به نحو احسن به شهروندان انجام شود و ما به اندازه خودمان در این خدمت رسانی موثر باشیم.

آملی لاریجانی با اشاره به دیدار‌ها و ملاقاتهای خود در این سفر تصریح کرد: در این سفر دیدارهای  با خانواده شهدا؛ ایثا گران و جانبازان؛ خانواده‌های کارمندان شریف قضائی این استان؛ و نخبگان و روحانیون صورت می‌گیرد که امیدوارم این دیدار‌ها منشاء اثار و برکتهای خیر باشد.

کد N145696

وبگردی