آفتاب
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رانت 650 میلیون یورویی مراحل پایانی‌اش را طی می‌کند

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رانت 650 میلیون یورویی مراحل پایانی‌اش را طی می‌کند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزارش کارگروه سه نفره کمیسیون اقتصادی در مورد ادعای رانت 650 میلیون یورویی در وزارت صنعت، معدن و تجارت مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خاطرنشان کرد: این کارگروه در جریان رسیدگی به موضوع مطرح شده توسط آقای توکلی جلساتی را با رییس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کرد.

وی افزود: در حال حاضر مرحله تکمیل اطلاعات، جمع‌بندی و تهیه پیش‌نویس گزارش در حال انجام است و بعید است نیازی به جلسات مجدد با مسئولان باشد اما آنچه که در جریان این پرونده مشخص شد این است که عده‌ای با توجه به اعتبار خود در میان واردکنندگان کالاهای اساس و تجار از امکانی بهره مند شدند و لازم است این امکان برای همه افراد وجود داشته باشد. ضمن آنکه تجار و واردکنندگان نیز باید با شناخت قوانین اطلاعات خود را در مورد دریافت برخی از تسهیلات تکمیل کنند.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: این گزارش پس از اتمام در جلسه کمیسیون مطرح و سپس به هیات رییسه تقدیم می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد قرائت آن در صحن بر عهده هیات رییسه مجلس است.

انتهای پیام

کد N145387

وبگردی