آفتاب

برگزاری المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور وزیر اطلاعات

برگزاری المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور با حضور وزیر اطلاعات

المپیاد به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در 10مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان اریان (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین دکترسیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از یکی از این مراکز گفت: در ایران همانند سایر کشورها، فعالیت‌های اطلاعاتی و حفاظتی انجام می‌شود و در روند این فعالیت‌ها اطلاعات، تجارب و معلومات جدیدی کسب می شود که با تبادل آنها امکان دستیابی به نوآوری و نوپردازی فراهم خواهد شد.

وزیر اطلاعات افزود: اگر نوآوری، هم‌افزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور زده خواهد شد و کار اطلاعاتی دانش‌بنیان و سنجیده می‌شود.

علوی با اشاره به قرار گرفتن نیروهای اطلاعاتی درعرصه سازنده و رقابت‌های علمی گفت: برگزاری المپیادهای علمی به جوانان جامعه اطلاعاتی فرصت شکوفایی در این عرصه را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اطلاعاتی جای المپیاد علمی خالی بود افزود: خوشبختانه اکنون با برگزاری این المپیاد خلأ گذشته پرشد و در نظر داریم این گونه المپیادهای علمی به صورت سالیانه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ابرازامیدواری کرد که ثمرات و برکات المپیادهای علمی دستگاه‌های اطلاعاتی شامل حال کشور و مردم شود.

انتهای پیام

کد N144573

وبگردی