آفتاب
مردم سوریه در تظاهرات گسترده :

توطئه های دشمنان محکوم به شکست است/ از ارتش تا نابودی تروریسم حمایت می کنیم

توطئه های دشمنان محکوم به شکست است/ از ارتش تا نابودی تروریسم حمایت می کنیم

مناطق مختلف سوریه از جمله الدویلعه و ضاحیه الاسد دمشق و السویداء شاهد برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از عملیات ارتش این کشور علیه تروریستها بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه گزارش داد بر خلاف آرزوی دشمنان سوریه و توطئه کنندگان، توطئه آنها، تاثیری بر عزم و ارده و وحدت و همزیستی مشترک سوریها نگذاشته است و آنها را به خیابانها و میادین کشانده تا حمایت خود را از ارتش سوریه در مقابل تروریستها مورد تاکید قرار دهند به طوری که هزاران نفر از مردم ضاحیه الاسد در حرستا با برگزاری تظاهرات گسترده بر حمایت از ارتش و اصول ملی سوریه تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی در پایبندی به اصول ملی و حمایت از عملیات ارتش تا ریشه کنی کامل تروریسم سردادند.

خلدون الخانی رئیس ابتکار سند وفاداری و همبستگی جوانان سوریه خواستار نابودی گروههای تکفیری شد که به کشتار و ویرانگری در سوریه سرگرم هستند.

وی بر پایبندی به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه دفاع از میهن و مقدسات تاکید کرد.  سعاده یازجی یک اسقف سوری هم تاکید کرد پیروزی سوریه بر توطئه قریب الوقوع است و تمام مناطق به آغوش وطن واحد با وجود تهدیدهای مستمر تروریستها و ادعای رسانه های وابسته به آنها مبنی بر حملات جدید به سوریه باز خواهند گذشت .

وی افزود اقدامات آشتی جویانه در مناطق مختلف سوریه یک پدیده بی نظیر در نوع خود در سایه تجاوز به سوریه است تا به همه جهان نشان دهند که سوریها قادر به حل مسائل کشورشان بدون دخالتهای بیگانگان هستند.

همچنین مردم محله های دویلعه، الکباس، کشکول، الدخانیه و اردوگاه آوارگان فلسطینی در جرمانا هم در تظاهرات گسترده ای که در الدویلعه برگزار شد، با در دست داشتن پرچمهای سوریه و پارچه نوشته هایی بر حمایت خود از عملیات ارتش علیه تروریسم تاکید کرده و شعارهایی در پایبندی به اصول ملی و حفظ حاکمیت و کرامت سوریه سر دادند.

مفید حواط از شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کرد تروریستها، به مساجد، مدارس و هر یک از مظاهر تمدن در سوریه حمله می کنند، اما هرگز نتوانسته اند اراده ملت سوریه را که از وطن خود با نیروی ایمان و اراده شکست ناپذیر حمایت می کند و به پیروزی قریب الوقوع ایمان دارد، در هم بشکنند.

حسام الحاصور هم از دستاوردهای دیپلماسی سوریه در کنفرانس ژنو 2 و آنچه بر اساس اصول ملی طرح کرد، تقدیر کرد.

نبیل حجول هم خاطر نشان کرد این تظاهرات با این هدف برگزار شد تا به همه تاکید کند که ملت سوریه با همه طیفها و قشرهای مختلف خود با کشتار و تکفیر مخالف هستند.

باسل جبیل هم از ملتهای عربی حاشیه خلیج فارس خواست بر شیوخ خود برای پایان دادن به حمایت از تروریستها و مشارکت در ریختن خون سوریها فشار وارد کنند.

همچنین مردم الصوره الکبیره هم با برگزاری تظاهراتی بر حمایت خود از ارتش در مقابل گروههای تروریستی تا نابودی کامل این گروهها تاکید کردند.

مدین و رافع زهرالدین دو جوانی که اخیرا از سوی تروریستهای ربوده شده بودند، در این تظاهرات شرکت کرده و بر آمادگی خود برای دفاع از سرزمینشان تاکید کرده و گفتند تمام توطئه ها و طرحهای دشمنان شکست خواهد خورد و هرگز نخواهد توانست به اراده سوریها برای بازگرداندن امنیت به تمام مناطق کشور خدشه وارد کند.

به گفته این دو جوان، تروریستهای مزدور با دریافت پول برای ویرانی سوریه و ایجاد رعب و وحشت میان مردم و گسترش خشونت در تمام سوریه اجیر شده اند.
 

کد N141293

وبگردی