آفتاب
پسر جمال عبدالناصر:

جنگ صهیونیستها، امپریالیسم آمریکا و اعراب خائن علیه سوریه محکوم به شکست است

جنگ صهیونیستها، امپریالیسم آمریکا و اعراب خائن علیه سوریه محکوم به شکست است

پسر رئیس جمهوری اسبق مصر با اعلام اینکه سوریه از جنگی که گرفتار آن است سربلند بیرون خواهد آمد، قطر را ابزار اجرایی توطئه های صهیونیسم توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عبدالحکیم عبدالناصر پسر جمال عبدالناصر رئیس جمهوری اسبق مصر اعلام کرد که ملت سوریه، متجاوزان را از خاک خود بیرون خواهد کرد و از این جنگی که رژیم صهیونیستی و امپریالیسم آمریکا و مزدوران آن و رژیم های خیانتکار عرب به راه انداخته اند سربلند بیرون خواهد آمد.

وی که به مناسبت سالروز وحدت مصر و سوریه سخن می گفت افزود: همه شهروندان سوری و عربی باید از ارتش عربی سوریه، ارتشی که در جمهوری متحد عربی ارتش نخست محسوب می شود حمایت کنند تا توطئه غربی و استعماری که ارتش های عربی را هدف قرار داده است نابود شود.

عبدالناصر با بیان اینکه کشورهایی مثل قطر ابزار اجرایی توطئه های استعماری و صهیونیستی هستند گفت: کشورهای عربی در حال حاضر در شرایط دشواری به سر می برند و در معرض خطر تجزیه قرار دارند و ما در اغلب کشورهای عربی شاهد این پدیده هستیم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با توطئه های امپریالیستی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آگاهی ملتهای عربی و هوشیاری ارتش های ملی آن همواره هر توطئه ضد عربی را خنثی خواهد کرد.

کد N141288

وبگردی