آفتاب
نماینده شهر بابک:

طبق فرموده رهبری مردم باید مواظب ترفندهای دشمن باشند

طبق فرموده رهبری مردم باید مواظب ترفندهای دشمن باشند

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقش بی‌بدیل رهبری در موضوع هسته‌ای همواره باعث موفقیت کشور شده است و ایشان در سخنانی فرمودند من به دولت و تیم مذاکره‌کننده اطمینان دارم و از آنها حمایت می‌کنم لکن مردم باید به دقت مذاکرات را زیر نظر داشته باشند و مواظب ترفندهای دشمن باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فتاحی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را گرامی می‌دارم حماسه‌ای که مردم فهیم ایران با وحدت و انسجام خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور یکپارچه در جشن پیروزی 22 بهمن ماه رقم زدند اما حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری با نگاه به داخل و رونق اقتصادی در داخل است که در همین زمینه با ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی نقشه راه توسعه و پیشرفت کشور و برون‌رفت از مشکلات را به همه هدیه نمودند. این نقشه راه جایگاه واقعی خود را در حد شان و منزلت ملت قهرمان ایران حاصل می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به رییس‌جمهور گفت: شهرستان شهر بابک با سابقه 10 هزار ساله به خاطر بی‌مهری‌های گوناگون نتوانسته جایگاه واقعی خود را به دست آورد و در لایحه بودجه 93 نیز مانند سال‌های قبل جایی ندارد و باعث مهاجرت مردم و نخبگان این شهر می‌شود.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: این منطقه با منابع و جاذبه‌های گردشگری کم‌نظیر به دلیل کم‌توجهی جای در صنعت گردشگری کشور ندارد و میراث فرهنگی و گردشگری آن توسط یک دفتر کوچک اداره می‌شود و اداره‌کل فرهنگی و گردشگری ندارد.

فتاحی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه نظیر کمبود امکانات آموزشی و تجهیزات مدارس، نبود وسیله‌ نقلیه عمومی، کمبود سالن‌های ورزشی و پایین بودن سرانه امکانات ورزشی، ضعف امکانات بهداشتی و بیمارستانی و نبود پزشک متخصص، نبود فرودگاه و جاده‌های ترانزیتی ایمنی و مجهز از وزرای مرتبط خواست تا به مشکلات مردم این منطقه توجه و رسیدگی نمایند.

انتهای پیام

کد N140272

وبگردی