آفتاب
در جلسه فراکسیون رهروان مطرح شد؛

اجلاس بین المجالس تاثیر مثبتی بر دیپلماسی پارلمانی داشت/ بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی

اجلاس بین المجالس تاثیر مثبتی بر دیپلماسی پارلمانی داشت/ بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در جلسه صبح امروز فراکسیون تاثیر برگزاری اجلاس بین المجالس اسلامی در دیپلماسی پارلمانی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی شد.

صفر نعیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه از برگزار کنندگان اجلاس بین المجالس اسلامی تقدیر شد، این اجلاس رهاورد مثبتی برای نظام و دیپلماسی پارلمانی داشت.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه نیز در این جلسه بررسی شد، اعضای شورای مرکزی ایرادات جدی به نحوه بودجه نویسی داشته اند که مقرر شد کمیته اقتصادی فراکسیون موضوع را بررسی کند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، گفت: مقرر شد کمیته های فراکسیون بررسی این موضوع را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

نعیمی همچنین با اشاره به اخبار منتشر شده در روزهای قبل مبنی بر دعوت از رئیس جمهور برای حضور در فراکسیون رهروان گفت: فعلا هماهنگی های لازم جهت حضور ایشان در فراکسیون انجام نشده است.

کد N139759

وبگردی