آفتاب
المپیک زمستانی سوچی

رده های سی ام و سی و یکم مارپیچ کوچک برای نمایندگان ایران

رده های سی ام و سی و یکم مارپیچ کوچک برای نمایندگان ایران

تهران - ایرنا - محمد کیا دربندسری و حسین ساوه شمشکی نمایندگان ایران در مسابقات مارپیچ کوچک مردان المپیک سوچی به ترتیب دررده های سی ام و سی و یکم قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، محمدکیادربندسری با زمان 55 ثانیه و 46 صدم ثانیه در دور اول و یک دقیقه و 3 ثانیه و 90 صدم ثانیه با مجموع زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 87 صدم ثانیه در جایگاه 30 المپیک قرار گرفت و بعد از او حسین ساوه شمشکی با زمان 55 ثانیه و 46 صدم ثانیه در دور اول و یک دقیقه و 3 ثانیه و 90 صدم ثانیه در دور دوم ومجموع یک دقیقه و 59 ثانیه و 36 صدم ثانیه درجایگاه 31 قرار گرفت.

در مسابقات مارپیچ کوچک آقایان ، ورزشکاران برتر این رشته در دو دور به رقابت پرداختند که در پایان ماریو مات از اتریش با مجموع زمان یک دقیقه و 41 ثانیه و 84 صدم ثانیه در صدر برترین های المپیک قرار گرفت و طلا را به گردن آویخت.

مارسل هیشر اتریشی با کسب مکان نهم در مانش اول ، همانطور که پیش بینی می شد در مانش دوم با تجربه و برنامه اسکی کرد تا نام او در المپیک زمستانی با مدال نقره ثبت شود . اسکی باز نروژی کریستوفرسن هم که در مانش اول جایگاهی بهتر از 15 نداشت با اسکی هوشمندانه خود توانست در سکوی سوم، مدال برنز را برای کاروان اسکی کشورش به ارمغان بیاوردو همچون تاریخ المپیک ها یکی از سکوهای قهرمانی رااز آن نروژ نماید .

دراین مسابقه 74 نفر از 117 شرکت کننده نتواستند به پایان مسیر برسند و اوت کردند .

نمایندگان ایران جزو 43 ورزشکاری بودند که موفق شدند در هر دو مرحله بدون اینکه اوت شوند رقابتشان را به پایان برسانند.

در المپیک زمستانی ونکور حسین ساوه شمشکی 41 شده بود که با این نتیجه 11پله صعود نسبت به دوره گذشته در کاروان اعزامی بدست آمد .

به این ترتیب کارنامه ورزشکاران ایران در المپیک به پایان رسید.

ورزشی**1590
کد N139525

وبگردی