آفتاب

50 زندانی ایلامی به مرخصی آمدند

50 زندانی ایلامی به مرخصی آمدند

رییس مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان‌های ایلام از اعطای مرخصی به بیش از 50 زندانی واجد شرایط طی 10 روز گذشته خبر داد.

محمد میری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام، اظهار کرد: این امر در راستای تعاملات روزافزون مراجع قضایی و همکاری‌های مجتمع حرفه‌آموزی و تلاش بی‌وقفه پرسنل صورت گرفته و نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعطای مرخصی به زندانیان و حضور آنها در جامعه و خانواده‌شان ضمن تحکیم روابط خانوادگی از بار روحی روانی زندانیان به‌شدت کاسته و مانع بزرگی در مقابل بروز ناملایمات رفتاری زندانیان است، افزود: تعامل و همکاری مراجع قضایی در این راستا باعث شده آرامش روحی روانی زندانیان تثبیت شود.

میری، کاهش مشکلات روحی و روانی مددجویان و تقویت روحیه و بازسازی شخصیت آنان و همچنین برقراری روابط عاطفی بین مددجویان و خانواده‌ها از دیگر اهداف این مرخصی‌ها عنوان کرد.

رییس مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان‌های ایلام با اشاره به اینکه سلامت و امنیت جامعه به عنوان یک اصل مهم و ضروری ایجاب می‌کند تا زندان محیط تهذیب و کانون اصلاح و تربیت شود، خاطرنشان کرد: اعطای مرخصی به زندانیان کمک شایانی در راستای کاهش ناهنجاری‌های زندانیان و القای روحی تازه در آنها جهت تحمل ادامه حبس است.

انتهای پیام

کد N137868

وبگردی