آفتاب

لیستی از بهترین هتل های مشهد

لیستی از بهترین هتل های مشهد

لیستی از بهترین هتل های 4 و 5 ستاره برای سفر به مشهد با تخفیف ویژه


قصد سفر به یکی از شهرهای ایران را دارید ؟



برای رزرو هتل در آن شهر چه می کنید؟ چطور با هتل ها و اقامتگاه های شهر مقصد سفرتان آشنا می شوید؟ آیا قبل از سفر هتل ها و عکس های آنها را می بینید و مقایسه می کنید؟ در مورد قیمت چطور؟



برای سفر به مشهد، لیستی از بهترین هتل های 4 و 5 ستاره مشهد را برای شما آماده کرده ایم تا ضمن مقایسه امکانات، قیمت و ... بتوانید با کمترین هزینه هتل مورد نظر خود را در مشهد بصورت اینترنتی رزرو نمایید. بعضی از هتل ها نزدیک به حرم هستند و بعضی دیگر فاصله دارند اما همگی جزو بهترین هتل های مشهد هستند و با بهترین تخفیف ارائه شده اند



هــتل پارس مشهــد با 40% تخــفیف :



هتل 5 ستاره پارس مشهد در سال 1374 در زمینی به مساحت 50 هزار متر  ، در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد مشهد در 15 کیلومتری حرم امام رضا (ع) تاسیس شد . در سال 1378 بمنظور ارتباط دو واحد اقامتی این هـتل ، ساختمان مرکزی شامل پذیرش ، رستوران ها، سالن های همایش، ضیافت و مجموعه ورزشی ساخته شد و به این ترتیب، کار ساخت یکی از بهترین هــتل هــای مشــهد به پایان رسید .




هــتل درویشی مشهـد با 10% تخفیف : 



هتل مجلل درویشی در اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا، در فاصله 1400 متری حرم قرار دارد. این هتل در 25 طبقه، مرتفع ترین ساختمان اقامتی و بزرگترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه ای می باشد و در سال 1390 افتتاح گردیده است و براستی می توان آنرا ، بهــترین هتل مشهد نامــید .




از هم اکنون این هتل را می توانید برای تعطیلات عید نوروز رزرو کنید !  




هتل فردوسی مشهــد با 15% تخفیف :




یکی از هتل های تازه تاسیس مشهد که در بهترین موقعیت شهری مشهد و از طرف دیگر در فاصله ای نزدیک به حرم قرار دارد هتل 4 ستاره فردوسی مشهد است. این هتل در فاصله کمی از حرم و در ادامه خیابان خسروی نو در خیابان اصلی واقع شده و دارای امکانات مناسبی می باشد .




پیشنهاد ویژه: رزرو این هتل برای تعطیلات عید با صبحانه، نهار و شام برای هر نفر فقط 149 هزار تومان !




این هتل بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا به مسافرینی که قصد دارند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به مشهد بروند توصیه می شود .




بــــرای تمــاشای هـــتل های دیگــر مشـــهد کلـــیک کنـــید . 





 

کد N137834

وبگردی