آفتاب

رقابت حافظان کل و 20 جزء در روز دوم مسابقات سراسری قرآن

رقابت حافظان کل و 20 جزء در روز دوم مسابقات سراسری قرآن

در دومین روز از سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در شیراز در حال برگزاری است، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم از ساعت 8 تا 12 به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در دومین روز از سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در شیراز در حال برگزاری است، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم از ساعت 8 تا 12 به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صبح امروز شنبه سوم اسفندماه و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید بر اساس نوبت‌های قرعه‌کشی شده، دومین روز مسابقات آغاز شد و در اولین قرعه، علی محبی‌پور از استان هرمزگان به عنوان اولین نفر به روی سن خواهد رفت و سوالات داوران را پاسخ خواهد داد.

در ادامه نیز سعید علی‌اکبری از استان قزوین، نعمت‌الله نیک‌نهاد از استان گلستان، احمد معتمدی از استان قم، احمد عزیزی از استان خراسان رضوی، مجید باقری از استان تهران، عبدالمهدی برامسی از استان فارس، محمدرضا جاهدی‌نیا از استان خراسان رضوی و حسن زرنوشه‌فراهانی از استان تهران بر اساس قرعه‌های تعیین شده به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این مسابقات پس از نیم ساعت استراحت با اجرای برنامه سایر شرکت‌کنندگان ادامه خواهد یافت؛ در بخش دوم مسابقات تا قبل از ظهر نیز ابوالفضل صفوی از استان مرکزی، محمدمهدی رجبی از استان خراسان رضوی، علیرضا سامری از استان خوزستان، حمید ایمان‌دار از استان فارس، علیرضا فیضی از استان تهران، ادریس رئیسی از استان سیستان و بلوچسستان و حسن علیرضالو از استان قم رقابت خود را برگزار می‌کنند.

بنابر این گزارش، در روز دوم مسابقات 16 حافظ کل قرآن از استان‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند؛ این رقابت‌ها در سالن اصلی مسابقات برگزار خواهد شد.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز به ترتیب و بر اساس نوبت قرعه محمد ذوالفقاری از استان اصفهان، سجاد قراباغی ازاستان همدان، محسن سلیمی از استان قزوین، محمدرضا احمدی از استان قم، جلال رضایی از استان خراسان رضوی، علی یوسفی از استان سمنان، مجید شعیبی از استان آذربایجان غربی، حمید رحمتی از استان خراسان شمالی، امین فیاض از استان کرمان، سیدحامد مهدی‌زاده از جامعه‌القرآن، جواد شاهینی از استان گلستان، مجتبی فیضی از استان فارس، حامد نیک‌پی از استان هرمزگان، محسن بارانی از استان ایلام، آریا دهقانی از استان گیلان، اصغر دین‌دوست از استان اردبیل، ناصر مقدم از استان زنجان و داود سیما‌توتازهی از استان سیستان و بلوچستان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در رشته حفظ 20 جزء نیز در مجموع 18 حافظ قرآن برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند، مسابقات این بخش نیز در سالن جنبی تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N137809

وبگردی