آفتاب

پنجمین شکست تیم ملی تنیس دختران ایران در مسابقات مقدماتی زیرگروه جهانی

پنجمین شکست تیم ملی تنیس دختران ایران در مسابقات مقدماتی زیرگروه جهانی

تیم ملی تنیس زیر ۱۴ سال ایران پنجمین دیدار خود در مسابقات مقدماتی زیر گروه جهانی را نیز واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس زیر گروه جهانی به میزبانی مالزی پیگیری شد و تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران پس از استراحت در روز چهارم بازی‌ها به مصاف لبنان رفت. در این دیدار و در بخش انفرادی پروین حریری با نتیجه ( ۶-۲ ، ۱-۶ و ۵-۷ ) شکست خورد و هلیا غفرانی نیز با نتیجه ( ۶-۳ ، ۳-۶ و ۲-۶ ) مغلوب حریف خود شد.

همچنین در بخش ۲ نفره نیز تیم پروین حریری و هلیا غفرانی با نتیجه ( ۴-۶ و ۲-۶ ) بازی خود را واگذار کرد تا در نهایت این بازی به سود لبنان به پایان برسد.

به این ترتیب نوجوانان ایران در آخرین دیدار خود بار دیگر به مصاف سریلانکا می‌روند.

تیم ملی تنیس دختران ایران موفق شد در چهارمین دیدار خود در جریان برگزاری رقابت‌های تنیس فدکاپ مقابل تیم ترکمنستان به برتری برسد.

اما در چهارمین روز رقابت‌های تنیس زیر ۱۶ سال فدکاپ تیم ملی ایران با ترکیب صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن به مصاف تیم ترکمنستان رفت که توانست با نتیجه مشابه (۰-۶ ، ۰-۶) از صد حریف خود عبور کند.

همچنین در بازی دو نفره تیم ایران، متشکل از صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن توانست با نتیجه (۱-۶ ،۳-۶) حریفان خود را شکست دهد و بازی را ۳ بر صفر به سود خود به پایان برساند. در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم ملی ایران در گروه B مسابقات فدکاپ آسیا با کشورهای قزاقستان، سریلانکا، ترکمنستان و قزاقیزستان هم‌گروه بود.

انتهای پیام

کد N137475

وبگردی