آفتاب

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی برکنار شد

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی برکنار شد

ایسنا نوشت:

با برکناری مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، سعید وفاپور سرپرست این شرکت شد.

با موافقت شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و هیات مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، علی طاهری مطلق از سمت مدیرعاملی این شرکت برکنار و سعید وفاپور به عنوان سرپرست و عضو موظف هیات مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران منصوب شد.

سعید وفاپور از مدیران با سابقه صنعت نفت و صنایع فراساحلی کشور است که پیشتر به عنوان معاون مالی شرکت گلوبال پتروتک کیش، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران سابقه کار اجرایی دارد.

علاوه بر این به منظور تقویت هیات مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، نصرت رحیمی رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و ناصر مالکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به عنوان اعضای جدید غیر موظف هیات مدیره این مجموعه انتخاب شدند.

در حال حاضر شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های صنایع فراساحلی نفت و گاز فعالیت می‌کند.

بر این اساس هم اکنون تاسیسات دریایی در بخش فراساحلی شامل طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خطوط لوله، جکت و سکوهای اصلی و اقماری پروژه‌هایی همچون طرح توسعه فاز 12 به عنوان بزرگترین پروژه در دست اجرای میدان مشترک پارس جنوبی، طرح توسعه فاز 15، 16، 17، 18، 14، 19 پارس جنوبی، طرح توسعه میدان مشترک نفتی فروزان و خط لوله سیری - عسلویه مشغول به کار است.

شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی اخیرا از لیست تحریم‌های بین‌المللی هم خارج شده است که به گفته مدیران این شرکت با توجه به فضای فعلی بین‌المللی و ظرفیت‌های مدیریتی، مهندسی، لجستیکی و نیروی انسانی متخصص از استانداردهای لازم برای حضور در برخی از طرح‌های فراساحلی کشورهای مختلف جهان برخوردار است.

3535

کد N136617

وبگردی