آفتاب

بادامچیان:با دولت همکاری می کنیم/ اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

بادامچیان:با دولت همکاری می کنیم/ اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

تهران- ایرنا- قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست اعلام کرد که آمادگی همکاری لازم با دولت یازدهم دراین باره را داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسدالله بادامچیان روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر حاج حیدری یکی از یاران دیرین انقلاب، این مطلب را در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا بیان کرد.

وی افزود: بنابر منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای نظام جمهوری اسلامی توجه به اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه رویکرد اقتصادی مسوولان کشور قرار گیرد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: با توجه به مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتی و در صورت درخواست مسوولان ما حاضر به همکاری در باره به ثمر رسیدن این راهبردها هستیم.

بادامچیان خاطر نشان کرد: در سیاست هایی که نسبت به دولت اعلام کرده ایم حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه، رصد هوشمندانه و همکاری صمیمانه را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: در حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان نیروهای متخصص و کارآمد وجود دارند که می توانند در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی به مردم و مسوولان یاری برسانند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه مذاکرات هسته ای چه تاثیری بر اقتصاد می گذارد نیز گفت: اصولا یک توهم کاذبی در بین مردم بوده که شایعه شده بود اگرتوافق با غرب انجام پذیرد بسیاری از مسایل همچون تحریم ها از بین خواهد رفت.

بادامچیان اضافه کرد: این آزمایشی که در گفت و گوها انجام شده نشان می دهد مستکبرین از استکبارشان دست بر نمی دارند و حاضر نیستند که مشکلات ما و حتی خودشان حل شود؛ بدین جهت باید به اقتصاد درون توجه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید به اقتصادی توجه کنیم که شکوفایی، عدالت و پیشرفت ما را تامین کند واین مهم با تحول آفرینی و توجه به اقتصاد مقاومتی حل می شود.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام ورهبری در ادامه با انتقاد از صحبتهای روز گذشته مصباحی مقدم رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مصباحی مقدم میگوید که نمی توان مانع مشکل قاچاق سوخت در کشور بود که این صحیح نیست بلکه می توان با تغییر سیاست ها و تحول آفرینی مانع قاچاق شد.

بادامچیان به موضوع هدفمندی یارانه ها در دولت قبل و فعلی نیز اشاره کرد و گفت: روش دولت دهم در اجرای هدفمندی قابل نقدهای فراوانی است اما رویکرد دولت یازدهم که گفته می شود دوباره قصد نام نویسی از مردم را دارد هم صحیح نخواهد بود و باید اصلاح شود.

سیام**7261 ** 1418
کد N136447

وبگردی