آفتاب
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

سربازهایمان سالم هستند/اقدام نظامی، بستگی به وضعیت پیش رو دارد

سربازهایمان سالم هستند/اقدام نظامی، بستگی به وضعیت پیش رو دارد

آخرین اخبار ما حاکی از این سربازان این است که این عزیزان سالم هستند./ همه دستگاه‌ها در این خصوص مسئول هستند و نباید از هیچی تلاشی فروگذار باشند./من در روز چهارشنبه به وزیر کشور برای رسیدگی بیشتر تذکر شفاهی دادم و انتظار داریم ایشان فعالانه‌تر و مسئولانه‌تر اقدام بکند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی اقدام نظامی ایران برای آزادسازی ۵ سرباز ربوده شده ایرانی را منوط به وضعیت پیش رو دانست.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت ۵ سرباز ربوده شده ایرانی توسط گروه تروریستی «جیش العدل» گفت: آخرین اخبار ما حاکی از این سربازان این است که این عزیزان سالم هستند.

وی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای آزادی آن‌ها گفت: با مسئولان دولت پاکستان درباره آزادی آن‌ها گفت‌وگوهای بسیاری شده است. وزارت خارجه تاکنون دو بار سفیر پاکستان را احضار کرده و پیگیر وضعیت آنان است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور در خصوص وضعیت آن‌ها مسئول است، خاطرنشان کرد: من در روز چهارشنبه به همین دلیل، به وزیر کشور برای رسیدگی بیشتر تذکر شفاهی دادم و انتظار داریم ایشان فعالانه‌تر و مسئولانه‌تر اقدام بکند.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که آیا نهادهای نظامی و امنیتی در این باره اقدامی انجام داده‌اند، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در این خصوص مسئول هستند و نباید از هیچی تلاشی فروگذار باشند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در خصوص اینکه آیا برای آزادسازی سربازهای ایرانی، آیا ایران اقدام نظامی خواهد داشت، بیان کرد: اینکه برای آزادسازی سرباز‌هایمان عملیاتی صورت بگیرد، بستگی به وضعیت پیش رو دارد. امیدوارم که پاکستان خود برای آزادسازی این ۵ سرباز اقدام بکند تا نیاز به اقدامی از سوی ما نباشد.

 

کد N136374

وبگردی