آفتاب
در جمع خبرنگاران

بادامچیان: برای کمک به دولت آماده‌ایم/روش دولت قبل در اجرای هدفمندی نادرست بود

بادامچیان: برای کمک به دولت آماده‌ایم/روش دولت قبل در اجرای هدفمندی نادرست بود

قائم‌ مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت به هر اندازه که از ما بخواهد حاضریم در حوزه اقتصاد مقاومتی با آنها همکاری داشته باشیم و کمک کنیم.

قائم‌ مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت به هر اندازه که از ما بخواهد حاضریم در حوزه اقتصاد مقاومتی با آنها همکاری داشته باشیم و کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا ) اسدالله بادامچیان صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج ابوالفضل حاجی‌حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک توهم کاذب وجود دارد و آن این است که اگر با آمریکا مذاکره کنیم بسیاری از مشکلات و تحریم‌ها برداشته خواهد شد، گفت: در مذاکرات آزمایشی که انجام شد، دیدیم که مستکبرین نمی‌توانند از اشتباهاتشان دست بردارند در نتیجه اینها حاضر نیستند که مشکلات ما حل شود.

وی افزود: البته آنها حتی قصد برطرف کردن مشکلات خود را نیز ندارند در عین حال که مشکلاتشان از ما بیشتر است.

وی ادامه داد: آقای اوباما سال گذشته چند روز مرخصی بدون حقوق به کارمندان دولتی آمریکا داد و امسال هم کنگره را تهدید کرده که اگر بودجه ما را افزایش ندهید نمی‌توانیم حقوق بدهیم و دوباره مجبور می‌شویم برای مدیریت اقتصادی به کارمندان مرخصی بدهیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها از نظر سیاسی هم پایشان را در یک معرکه‌ای گذاشته‌اند که دنیا با آنها درگیر است، گفت: آمریکا هیچوقت به این اندازه درگیر مبارزات مردمی و اسلامی نبوده است.

بادامچیان تصریح کرد: البته در این رابطه طبیعی است که باید اقتصادی داشته باشیم که آن اقتصاد، شکوفایی عدالت و پیشرفت ما را تامین کند که این نیاز به یک تحول جدی در مدیریت اقتصادی کشور دارد.

وی با انتقاد از اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت، اظهار کرد: سوال بنده این است که چرا نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت؟ بنده معتقدم که می‌شود جلوی قاچاق را گرفت اما باید سیاست‌ها تغییر کند و تحول نیز ایجاد کنیم.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه روش دولت دهم در اجرای هدفمندی یارانه‌ها نادرست بوده است، گفت: البته این دولت نیز می‌گوید باید دوباره وضعیت اقشار کم‌درآمد را شناسایی کنیم که در این صورت برای 73 میلیون نفر جمعیت اگر دو برگه فرم شناسایی نیز لازم باشد در مجموع 150 میلیون برگه کاغذ برای این کار نیاز است.

بادامچیان تاکید کرد: اقتصاد ما باید اقتصاد مقاومتی باشد و اقتصاد مقاومتی یعنی یک اقتصاد مستحکم و محکم که به تعبیر قرآن باید اقتصادی مرصوص باشد.

وی افزود: هیچ گونه تهاجم، تحریم و تخریبی بر اقتصاد مقاومتی اثرگذار نیست.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند که اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد همراه با صرفه‌جویی است در صورتی که این تفکر صحیح نیست. اقتصاد مقاومتی اقتصادی ریاضتی نیست بلکه یک اقتصاد مقاومتی است.

بادامچیان با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در مورد اقتصاد برنامه‌هایی دارد، گفت: با مدیریت و تفکر دولتی نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد. هرگاه انتخابات در کشورمان به جای انتخاب شخص، انتخاب حزبی باشد و در آن زمان، اگر به ما رای دهند، ما هم کادر هم برنامه و هم مدیریت آن را داریم و مانند همیشه هرجا که اقداماتی انجام داده‌ایم موفقیت خود را در پی داشته است.

وی در پایان گفت: قرار ما با دولت در سیاست‌هایی که به ایشان اعلام کردیم حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه و رصد هوشمندانه است و آنها در هر موضوع و در هر اندازه‌ای ازجمله اقتصاد مقاومتی از ما همکاری بخواهند آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N136197

وبگردی