آفتاب

آمادگی ایتالیا برای طراحی و تولید ماشین آلات معدنی در ایران

آمادگی ایتالیا برای طراحی و تولید ماشین آلات معدنی در ایران

شركت دانیلی(DANIELI) ایتالیا آمادگی خود را برای ساخت كارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی در ایران اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شركت دانیلی ایتالیا در دیدار معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو فوق اظهار داشت: دانیلی آماده توسعه همكاری بیشتر با ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی است.

جیان پیترو بندتی پس از 4 سال دوباره به ایران سفر كرده و همزمان با شركت در همایش فولاد به همراه مدیران ارشد با آقای دكتر كرباسیان و معاونین ایمیدرو جلسه ای برگزار كرد.

وی ضمن اشاره به حضور چندین ساله دانیلی در ایران و علاقمندی به توسعه بیشتر روابط با ایمیدرو در حوزه معدن و صنایع معدنی بویژه ساخت كارخانه فولاد اعلام نمود هم اكنون ساخت كارخانه طراحی و تولید تجهیزات وماشین آلات فولادی در شهرضا اصفهان آغاز شده و تا 15 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه مهدی كرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاكید بر گسترش روابط ایران با كشور ایتالیا و همچنین توسعه روابط بیشتر ایمیدرو با شركت دانیلی پیشنهادكرد: ایمیدرو آمادگی كامل برای ساخت كارخانه تولید فولاد به ظرفیت 5 میلیون تن با همكاری و مشاركت شركت دانیلی بصورت EPCF ، سرمایه گذاری مشترك با ایمیدرو و یا بخش خصوصی را دارد و تمامی بستر های لازم برای این سرمایه گذاری را فراهم خواهد کرد.


ریاست هیات عامل ایمیدرو تاكید کرد: شركت های فولاد ساز خارجی بسیاری برای همكاری با ایمیدرو در بخش معادن و صنایع معدنی اعلام آمادگی نمودند و ما به دنبال سرعت بخشیدن به روند تولید فولاد در كشور هستیم.

در پایان این دیدار رئیس هیات مدیره دانیلی ضمن استقبال از پیشنهاد مهدی كرباسیان، اظهار داشت: با بررسی های فنی لازم زمینه برای همكاری جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد.

در ادامه جلسه بندتی ضمن اشاره به آكادمی دانیلی در ایتالیا ، آمادگی كامل دانیلی برای آموزش مدیران میانی و كارشناسان فولاد ایران وجود دارد تا از این طریق دانش فنی ، توان مدیریتی و انتقال تجربیات چندین ساله دانیلی در صنعت فولاد به شركت های فولاد ساز ایرانی منتقل شود.

کد N136059

وبگردی