آفتاب

آینه​اي از جنس چوب ساخته شد /تصاوير

آینه​اي از جنس چوب ساخته شد /تصاوير

دانیل روزین (Daniel Rozin) هنرمند آمریکایی، از هر وسیله ای آینه می​سازد. این هنرمند موفق به ساخت آینه​ای از جنس چوب شده است که تصویر هر چیزی که در مقابلش قرار بگیرد، بازتاب می​دهد.


به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه خبری ساینس، این هنرمند از قطعات چوب، فولاد، پنکه دستی و کاغذ آینه می​سازد. روی هر یک از آینه ها، یک دوربین نصب شده است که از کسانی که به آن نزدیک شوند تصویربرداری می کند.
این دوربین، تصویر افراد یا وسایل قرار گرفته در مقابل خود را به یک رایانه ارسال می کند و رایانه نیز به نوبه خود تصاویر ارسالی از قطعات آینه را به زوایا و موقعیت های مناسب می​فرستد​.
برای این کار، رایانه هر تصویر را در مقیاس خاکستری ارزیابی و قسمت​های سیاه و سفید آن را برجسته سازی می​کند. هر بخش سیاه و سفید مربوط به یک زاویه از پیکسل​های آینه است که می​تواند از تراشه های چوبی، گیره​، تکه​های زباله و چیزهای دیگر ساخته شود.
به گفته این طراح، این تبدیل توسط نرم افزار های رایانه​ای انجام می​شود. این نرم افزار تصویر را 15 تا 20 بار در ثانیه تجدید ( refresh ) می​کند تا یک انیمیشن صاف و یک دست بر روی سطح آینه به وجود آید. تا کنون طرفداران این آینه در کشورهای کره جنوبی، چین، تایوان ، اسپانیا و ژاپن آن را خریداری کرده​اند .
کد N135442

وبگردی