آفتاب

ملاقات دبيركل حزب دمكراتيك لبنان با سفير ايران در بیروت

ملاقات دبيركل حزب دمكراتيك لبنان با سفير ايران در بیروت

وليد بركات دبيركل حزب دمكراتيك لبنان با حضور در محل سفارت، با غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان ملاقات و ضمن محكوم كردن اقدام تروريستي مقابل رايزني فرهنگي سفارت كشورمان، در خصوص تحولات داخلي لبنان و منطقه و روابط دوجانبه گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وليد بركات اقدام تروريستي مقابل رايزني فرهنگي را اقدامي برگرفته از جهل و ناداني و برداشت غلط از دين دانست و اظهار داشت: گروه‌هاي تكفيري با اينگونه اقدامات خود خواسته و يا ناخواسته در خدمت رژيم غاصب صهيونيستي بوده و آن رژيم را در رسيدن به اهداف شوم خود ياري مي‌رسانند. از آنجا كه رژيم صهيونيستي بيشترين بهره را از اختلاف و تفرقه ميان ملت‌هاي منطقه و ناآرامي كشورهاي پيراموني خود مي‌برد، مي‌توان نتيجه گرفت كه طراحان اصلي اينگونه عمليات‌ها با آن رژيم در ارتباط هستند.

وي با تأكيد بر ضرورت اهتمام ملت‌هاي منطقه به حقوق ملت مظلوم فلسطين اظهار داشت: متاسفانه رژيم صهيونيستي به عنوان دشمن اصلي ملت فلسطين و همه ملت‌هاي منطقه به فراموشي سپرده شده است.

غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان نيز ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي و تسليت به خانواده شهداي اين عمليات ناجوانمردانه اظهار داشت: بزرگترين خطري كه ملت‌هاي منطقه را تهديد مي‌كند خطر تفرقه و اختلاف است كه ريشه در سياست‌هاي تفرقه افكنانه رژيم صهيونيستي و حاميان منطقه‌اي آن دارد. از اين رو حفظ و تقويت وحدت و انسجام در مقابله با اينگونه اقدامات بهترين شيوه مقابله با آن به شمار مي‌رود.

کد N134223

وبگردی