آفتاب
حمایت گسترده تل آویو از تروریسم در سوریه؛

تصاویر حضور نتانیاهو در میان تروریستها/ درمان 700 فرد مسلح در بیمارستانهای اسرائیل

تصاویر حضور نتانیاهو در میان تروریستها/ درمان 700 فرد مسلح در بیمارستانهای اسرائیل

حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر بالین تروریست های مجروح شده در درگیریهای سوریه بیانگر حمایت گسترده تل آویو از تروریستهایی است که با حمایت اعراب و کشورهای غربی برای مبارزه با نظام قانونی سوریه به خاورمیانه آمده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "بنیامین نتانیاهو" روز گذشته بر بالین شورشیان زخمی شده در تحولات سوریه حاضر شد و در ادامه اظهارات خود علیه ایران، تهران را مسئول ادامه بحران سوریه معرفی کرد.

نتانیاهو برای عیادت از تروریست های مجروح شده در تحولات سوریه، به بیمارستانی در بلندی های جولان رفت. یک رسانه اسرائیلی فاش کرد بیش از 700 نفر از این افراد مسلح در بیمارستانهای اسرائیلی مداوا شدند و سپس برای ادامه فعالیت های خشونت آمیز خود به سوریه رفتند در حالی که همچنان دهها نفر دیگر از این افراد مسلح در بیمارستانهای اسرائیلی تحت مداوا قرار دارند.

بیمارستانهای اسرائیلی بیش از 700 تروریست را از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 مداوا کرده اند و مداوای دهها مجروح دیگر همچنان در بیمارستانهای اسرائیلی ادامه دارد.

هر چند رژیم صهیونیستی در تبلیغات فریبکارانه خود مدعی می شود که افراد مجروح، تروریست مسلح نیستند و سوری های مجروح هستند، اما رسانه های خارجی تاکید می کنند افرادی که در بیمارستانهای اسرائیلی مداوا می شوند، تروریست های مسلحی هستند که در عملیات نیروهای ارتش سوریه زخمی شده اند.

تصمیم برای مداوای تروریستهای مسلح در بیمارستانهای اسرائیلی و بیمارستانهای صحرایی که برای این منظور ایجاد شده است، با دستور کابینه اسرائیل بوده است.

تصمیم به درمان تروریستها در بیمارستانهای اسرائیلی بر اساس دستورات بنی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است به طوری که ارتش این رژیم در انتقال مجروحان به بیمارستانهای اسرائیلی مشارکت می کند و حتی بیمارستان میدانی هم برای درمان جراحت های سطحی تروریستها ایجاد شده است .

ارتش رژیم صهیونیستی، این مجروحان را پس از درمان به سوریه اعزام می کند.

بر اساس بسیاری از گزارشهای رسانه های خارجی و اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس، هویت تروریستهای فعال در سوریه که مقامات این رژیم با آنها هماهنگی می کنند، مشخص و شناخته شده است، آنها تروریستهای القاعده و جبهه النصره و آنچه به ارتش آزاد موسوم است، هستند که بدترین جنایات کشتار مردم و تخریب زیرساختهای سوریه و حمله به ارتش سوریه را به دستور اسرائیل و آمریکا و حمایت مالی و تسلیحاتی رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای غربی مرتکب می شوند.

 

کد N132698

وبگردی