آفتاب
رئیس هیات پارلمانی بحرین:

بحران سوریه باید با گفتگو حل و فصل شود

بحران سوریه باید با گفتگو حل و فصل شود

رئیس هیات پارلمانی بحرین با اشاره به مسایل پیش رو در کشور سوریه گفت: باید هرچه زودتر بحران سوریه از طریق گفتگو حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، رئیس هیات پارلمانی بحرین در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با اشاره به تلاش ها برای حل بحرانی ها جهان اسلام گفت: جهان اسلام باید فعالیت بیشتری برای مقابله با تهدیدات بین المللی داشته باشد.

وی افزود: باید فرصتی در زمینه های محیط زیست، انرژی و رایزنی در این زمینه و گسترش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین اقدام جهانی برای تاثیرگذاری در جهان آینده فراهم شود.

وی تاکید کرد: همکاری در زمینه اقتصاد و محیط زیست و ایجاد زمینه برای گفتگوی مسالمت آمیز راه حلی برای حل بحران ها است.

رئیس هیات پارلمانی بحرین با انتقاد از پارلمان اروپا و دخالت در امور داخلی کشورهای اسلامی گفت: با اتکا به نیروی داخلی و پرهیز از دخالت خارجی ها می توانیم بحران کشورهای اسلامی را حل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات کشور سوریه گفت: ما خواستار پایان شرایط دشوار سوریه و آوارگان سوری و توقف خونریزی ها تا تشکیل یک دولت قوی در سوریه هستیم.

وی با اشاره به مواضع کشور بحرین در خصوص فلسطین اشغالی گفت: بحرین همه درهای خود را بر روی ملت برادر خود فلسطین باز کرده است و خواستار توقف جنایات اسرائیل در این منطقه هستیم.

رئیس هیات پارلمانی بحرین در خصوص مسایل فلسطین گفت: ما از راه حل دو دولتی استقبال می کنیم و دو طرف درگیر در فلسطین باید بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

وی با تاکید بر پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: باید هرچه زودتر جلوی شهرک سازی های یهودی نشین اسرائیل گرفته شود و خواستار آزادی تمام زندانیان فلسطینی هستیم.

کد N132516

وبگردی