آفتاب

مشرف بالاخره در دادگاه اسلام آباد حاضر شد

مشرف بالاخره در دادگاه اسلام آباد حاضر شد

وکلای رئیس جمهوری سابق پاکستان از حضور پرویز مشرف در دادگاه اسلام آباد برای پاسخگویی به اتهاماتش در زمینه خیانت به کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیشن، وکلای رئیس جمهوری سابق پاکستان اعلام کردند که پرویز مشرف امروز سه شنبه در دادگاهی ویژه حاضر شد تا به اتهاماتش در زمینه خیانت به کشور توضیح دهد.

این دادگاه ویژه که متشکل از سه قاضی بود حکم بازداشت مشرف را در روز 31 ژانویه پس از حاضر نشدن های پی در پی رئیس جمهوری سابق پاکستان در دادگاه صادر کرد.

پس از آنکه قضات پاکستانی اعلام کردند مورد حادی در پرونده پزشکی مشرف دیده نمی شود که مانع حضور وی در دادگاه شود، مشرف تحت تدابیر شدید امنیتی از بیمارستان ارتش در شهر راولپندی به اسلام آباد منتقل شد.

اکسپرس تریبون نیز با اشاره به هزینه سنگین تامین امنیت رئیس جمهوری سابق پاکستان گزارش داد همزمان با کمبود نیرو در اسلام آباد محافظت از پرویز مشرف 100 میلیون روپیه خروج روی دست دولت پاکستان گذاشته است.

این روزنامه پاکستانی با اشاره به حفاظت 400 نیروی پلیس از پرویز مشرف گزارش داد که تامین امنیت جان رئیس جمهوری پاکستان هر ماه حدود 10 میلیون روپیه هزینه داشته است.

کد N131768

وبگردی